19/5/08

Φίλε μου εγώ πιστεύω πως οι γκέι είναι πρόβλημα για την κοινωνία.

Κάπως έτσι χάλασε η διάθεσή μου όταν χθες συζητούσα με έναν φίλο από την Κύπρο για το τι ταινίες μας αρέσουν. Το θέμα έφτασε εκεί όταν αναφέρθηκα στο strait story. Αυτός ταράχτηκε και άρχισε να μου λέει τα τετριμμένα. Οπότε και εγώ άλλαξα θέμα. Με τον συγκεκριμένο φίλο μου παλαιότερα σε συζήτηση για την φιλία μου είχε αναφέρει πως με πολύ συγκεκριμένους και πολύ καλούς του φίλους τυχαίνει πολλές φορές αντί να βγουν είτε για καφέ είτε για κάποια άλλη δραστηριότητα να βρίσκονται για ώρες μέσα στο αμάξι ταξιδεύοντας χωρίς προορισμό και χωρίς να λένε τίποτα και χωρίς να ακούνε μουσική. Τους έφτανε το γεγονός ότι ήταν μαζί. Αυτό μου είχε περιγράψει ως το ιδανικό επίπεδο της φιλίας. Δεν σχολιάζω τίποτα παραπάνω.

3 σχόλια:

Eva Stamou είπε...

Η αλήθεια όμως είναι πως η ελληνική κοινωνία είναι πρόβλημα για τους γκέι. Η επαγγελματική σχέση μου με γκέι θεραπευόμενους μού δείχνει καθημερινά ότι χρειάζεται μεγάλη δύναμη και πολύ χιούμορ για ν΄αντιμετωπίσει κανείς την ομοφοβία που επικρατεί στους περισσότερους χώρους χωρίς να την εσωτερικεύσει. Τα πράγματα βέβαια αλλάζουν - με αργούς ρυθμούς, μα αλλάζουν. Εύχομαι να έρθει κάποια μέρα που οι ψυχολόγοι θα προσφέρουν θεραπεία σε όσους κάνουν τέτοιου είδους σχόλια και όχι στους γκέι.

Κώστας είπε...

Τι άσχημο να λέγονται τόσο φρικτά λόγια τόσο εύκολα, ελαφρά τη καρδία.

Συγχώρεσε το φίλο σου.. Δεν ξέρει πόσο κακό κάνει...

Σμέμνιος Ναΐτης είπε...

~Eva Stamou
Εύχομαι όταν αλλάξουν ριζικά να μη έχω πεθάνει. Πράγμα πολύ ουτοπικό. Η ανθρώπινη κακία μας δεν έχει όρια. Πάντα πρέπει να βάζουμε τους άλλους στις δικιές μας φόρμες λόγο κακής ποιότητας αυτοεκτίμησης και ελλείψεως ελευθερίας. Το θέμα είναι πως δεν κατανοούμε πως με την στάση αυτή πρώτιστα κάνουμε κακό στον εαυτό μας. Και μετά στους άλλους. Πόσο πολύ έχουμε διαστρέψει την εικόνα της πραγματικότητας που έχουμε πρώτα για μας και μετά για τους άλλους. Μα ό θεός και κατ επέκταση ό συνάνθρωπος (στην περίπτωση που μας αγαπά πραγματικά) θέλει όλοι να σωθούμε αποκτώντας επίγνωση της πραγματικότητας. 1Τιμ. 2,4 (ὃς πάντας ἀνθρώπους θέλει σωθῆναι καὶ εἰς ἐπίγνωσιν ἀληθείας ἐλθεῖν).

~Κώστας
Δεν ξέρει πόσο κακό κάνει στον εαυτό του. Πραγματικά.