23/5/08

Αν ήμουν προληπτικός θα έλεγα πώς είναι σημαδιακό.

Τους τελευταίους μήνες έχω δει αρκετά γνωστά πρόσωπα. Σήμερα είδα το δήμαρχο Καλαμαριάς. Βολτάριζε στην Τσιμισκί. Άλλη φορά είδα την ευσωμούλα που είναι στο taxi girl την Βίκυ Σταυροπούλου. Επί της Αγίου Δημητρίου. Σε θεατρική παράσταση καθόμουνα κοντά στον Στράτο Τζώρτζογλου. Ήταν με την κοπέλα του. Άλλη φορά είδα τον Σπύρο Σούλη αυτόν που παρουσιάζει την εκπομπή «Άλλαξε το» Επί της Καρόλου Ντήλ.

Κατά καιρούς έχω δει τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης στο αεροδρόμιο. Τον Ευάγγελο Βενιζέλο σε εστιατόριο - καφέ. Τον νομάρχη σε μηχανάκι πάνω στην Αγγελάκι. Τον Νικήτα Τσακίρογλου σε αίθουσα τέχνης. Και τον Αλέξη Τσίπρα σε αμάξι συνοδηγός ενώ εγώ ήμουν στο λεωφορείο πάνω στην Βασιλίσσης Όλγας.

Θα ήθελα πολύ κάποτε να δω την Λιάννα Κανέλη αλλά δυστυχώς δεν την έχω δει ακόμα.

1 σχόλιο:

Κώστας είπε...

Εγώ θα εκνευριζόμουν αν την έβλεπα!