4/6/08

Συμπτώσεις.

Σήμερα έγιναν οι πρώτοι γάμοι ομόφυλων ζευγαριών στην Ελλάδα. Αυτές τις μέρες ένας καλός μου φίλος μου αποκάλυψε για πρώτη φορά πως αμφιβάλει για την σεξουαλικότητά του. Καταλαβαίνω πως χρειάζεται χρόνο για να καταλάβεις το τι ακριβός είσαι και περισσότερο για να το αποδεχτείς. Συνήθως μία ερωτική εμπειρία σε βοηθά στο να καταλάβεις τι είσαι. Στην παρούσα κατάσταση δεν ξέρω τι γίνετε. Η συντηρητική αντίληψη του περιβάλλοντος και η συστολή του χαρακτήρα δεν αφήνουν περιθώρια για την διαλεύκανση τέτοιων ζητημάτων. Αλλά νομίζω πως ακόμα και μία φιλική σχέση αν είναι ειλικρινής και βαθιά μπορεί να βοηθήσει στην αυτογνωσία του καθενός. Εκ των πραγμάτων πάντα από τις σχέσεις γνωρίζουμε τον εαυτό μας. Αλλά κάτι μου λέει πως θα έρθουν μέρες καλύτερες. Και συνεχίζω πάντα προσπαθώντας να αγαπώ αφήνοντας χώρο.
Στο νου μου έρχεται ο χριστός που μας αφήνει ελευθέρους να κάνουμε ότι θέλουμε. Μας δέχεται όπως είμαστε χωρίς διακρίσεις και προϋποθέσεις. Χωρίς να ζητά ανταλλάγματα. Αλλά ποιός μπορεί να το κάνει αυτό. Όλοι στην προσπάθεια βρισκόμαστε.

12 σχόλια:

mahler76 είπε...

Εγώ που ήμουν ξεκάθαρος από παιδί σχεδόν για την σεξουαλικότητά μου δεν πολύ καταλαβαίνω όσους έχουν αμφιβολίες για την δικιά τους. όμως και μόνο το γεγονός πως το συζητάει μαζί σου δείχνει πως σε εμπιστεύεται και θεωρεί φίλο του.
Καλή σου μέρα.

Σμέμνιος Ναΐτης είπε...

Το ότι ήσουν ξεκάθαρος με οδηγεί σε κάποια πιθανά συμπεράσματα. Ή ότι γενικός έχεις αρκετά ισχυρή προσωπικότητα και γνωρίζεις εν γένει τι σου αρέσει και το τι θέλεις. Ή ότι μεγάλωσες σε ένα φιλελεύθερο περιβάλλον που δεν ξέρω αν ήταν ανεκτικό στο συγκεκριμένο θέμα (πράγμα πολύ σπάνιο) αλλά πάντως ήταν φιλελεύθερο. Ή κάτι ενδιάμεσο. Μπορεί και να πέφτω έξω.
Και εγώ και ο φίλος μου έχουμε μεγαλώσει σε ένα εκ των πραγμάτων σκληρό σε τέτοια θέματα θρησκευτικό περιβάλλον. Από την άλλη ο ανθρώπινος νους είναι πολύ εφευρετικός στο να θολώνει τα πράγματα. Είναι μία άμυνά του που σε κρατά ψυχολογικά ασφαλή. Πίστεψέ με πως σε πιεστικές περιπτώσεις μπορείς να πείσεις τον εαυτό σου για ότι θες. Και στην καρικατούρα εκκλησίας που είμαστε δεν υπάρχει καθόλου ελευθερία, αλλά αρκετή καταπίεση και ενοχές για το κάθε τι που μπορεί να σε ευχαριστήσει. Ελευθερία δεν υπάρχει ούτε στην νεοελληνική κοινωνία. Ή εκκλησία είναι μέρος του προβλήματος.
Όλο αυτό είναι ένας αρκετά αποτελεσματικός μηχανισμός εξουσίας. Αυτή η δυναμική φέρνει τους ανθρώπους σε ψυχολογική ανάγκη για να βιώσουν και να πιστέψουν ως πραγματικότητα ότι μπορείς να φανταστείς. Έτσι εξηγούνται και κάποια από τα «θαύματα». Σε αυτό το πλαίσιο άνετα μπερδεύεις και τον σεξουαλικό προσανατολισμό σου. Οι ενοχές από την μία και το περιρρέον κλήμα από την άλλη δεν σου επιτρέπουν να γνωρίσεις τον εαυτό σου όχι μόνο σε αυτό το επίπεδο αλλά και εν γένει. Αλλά αν θες να ζήσεις πρέπει πρώτα να γνωρίσεις τον εαυτό σου.

Και μόνο το γεγονός πως το συζητάει δείχνει πολλά.
Ευχαριστώ για το σχόλιό σου!

Theoprovlitos είπε...

Σμεμνιε,

Αφού μεγάλωσες σε θρησκευόμενο περιβάλλον ίσως να εχεις ακούσει για το θεμα της προσβολής του νου από σκεψεις που μετρατρέπονται σε επιθυμίες και οι επιθυμίες σταδιακά σε ορμές και οι ορμές καταντουν σε θανατηφόρο πάθος (βλέπε προσφατο περιστατικό).

Όποιος έχει ομοφυλοφιλική σκέψη, περιέργεια ή πειρασμό δεν σημαινει κατ αναγκη ότι έγινε ή οτι είναι ομοφυλόφιλος. Ειναι ΤΡΑΓΙΚΟ λαθος να το εκλάβει σαν δεδομένο.

Η σεξουαλικότητα εως ένα ΒΑΘΜΟ και επιρρεάζεται και κατευθύνεται και διαστρευλώνεται και διοχετεύεται.

Ως ενα ΒΑΘΜΟ όμως. Ο φίλος σου ας μην παρασυρθει από αυτες τις σκεψεις για να οδηγηθει σε λάθος δρόμο.

Ο θαυμασμός για την ομορφιά του ανθρωπινου σώματος δεν είναι κατακριτέος, όμως επειδη ο θαυμασμός γεννα την επιθυμία γι αυτο λεει ο Χριστος πως ειναι αμαρτία να κοιτάς κάποιαν/κάποιον με σκοπό να τον επιθυμίσεις.

Εξ αλλου αλοίμονο εαν ο καθενας υλοποιούσε τις φαντασιώσεις του ή οτιδήποτε έχει γυριστεί σε τσόντα, έτσι για ποικιλία. ΑΝ τουλαχιστον θελει να λεγεται Χριστιανός γιατί ο άλλος μπορει να γουσταρει να λέγεται έκφυλος.

Ο φίλος σου βρισκεται σε ένα σταυροδρόμι. Ας μην παρει λαθος διασταύρωση. Ας πάρει την σωστή.

Γιατί ειναι το ίδιο επικίνδυνο για την προσωπικότητά του είτε να παει σε κανενα συντηρητικό περιβάλον και να του την πέσουν είτε να του λεει ο ενας και ο αλλος πως αφου είχε την α ή την β σκεψη, λογισμό ή πειρασμό άρα είναι ΣΙΓΟΥΡΑ και ομοφυλόφιλος.

Στην τελευταία μου αναρτηση μαλιστα πραγματευομαι καπως και αυτο το πραγμα, αφου όμως στις προηγούμενες έσκισα τα ρούχα μου με τον Βαλλιανατο και το σινάφι του.

Ελπιζω να σε ενδιαφερει.

Σμέμνιος Ναΐτης είπε...

Αλ σικιμέ βουρ ντουβαρά με αυτά που μου γράφεις. Την παίρνω και την βαράω στο ντουβάρι σε απλά ελληνικά.

Έχω ακούσει πολλές φαιδρότητες σαν και αυτή στο εκκλησιαστικό περιβάλλον που μεγάλωσα. Πίστεψέ με παλιά τις πίστευα. Τώρα με κουράζουν απίστευτα.

Η σεξουαλικότητα βασικά δεν αλλάζει. Που να κάνεις τάμα στην Μεγαλόχαρη δεν αλλάζει. Που να στον κουτουπόσουνε με το ζόρι, αν είσαι στρέιτ δεν θα το ευχαριστηθείς. Τώρα αν η κατάσταση είναι του τύπου τσινώ γιατί είμαι βιτσιόζο το θέμα αλλάζει. Μπορεί απλός η σεξουαλικότητα να μην εκδηλωθεί σε ένα αρνητικό περιβάλλον. Και πίστεψέ με αρνητικό περιβάλλον δεν υπάρχει για ετεροφυλόφιλους. Και τότε δημιουργούνται προβλήματα γιατί κανείς δεν σε αποδέχεται ούτε καν ο εαυτός σου. Παρόμοια προβλήματα υπάρχουνε σε μεγάλο βαθμό σε εκκλησιαστικούς κύκλους καρατσεκαρισμένο. Αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν δύναται να λεχτεί χριστιανικό επίσης καρατσεκαρισμένο. Διότι βασική αρχή του χριστιανικού τρόπου ζωής είναι να δεχόμαστε τον άλλον όπως είναι.

Αν κάποιος φοβάται μην αλλάξει ο σεξουαλικός προσανατολισμός του (από οποιονδήποτε λόγο) τότε μάλλον υπάρχει σύγχυση σεξουαλικής ταυτότητας. Τα θέλω καταδεικνύουν την κτιστή φύση μας. Το θέμα είναι αν έχουμε την διάκριση (την μεγαλύτερη χριστιανική αρετή) να τα αφουγκραστούμε μέσα σε τόσο αντίξοες συνθήκες.

Έχεις πολύ στρεβλή άποψη για το τί είναι αμαρτία όπως και για πολλά άλλα θέματα. Κατά την γνώμη μου φυσικά. [Και τώρα η δήλωση]. Σου δηλώνω ευθαρσώς. Ψιτ σε σένα μιλώ νουμπά. Δεν μπορείς να έχεις άποψη για όλα. Δεν πας να κάνεις παρέα του Παναγιότατου να κλάψετε λιγάκι για την μη εκλογή του εις τας Αθήνας, που από ότι μαθαίνω ακόμα δεν το έχει ξεπεράσει, να σιχάσουμε και εμείς.

g for george είπε...

Καλά, αυτό το "μετανοείτε" επειδή είστε ομοφυλόφιλοι ποτέ δεν το κατάλαβα. Είναι σαν να σου ζητούν να ζητήσεις συγγνώμη επειδή είσαι γαλανομάτης. Εντελώς τρελλό. Εξ ορισμού δέχονται ότι είναι κάτι που επέλεξες, δίχως να εξετάσουν τίποτε άλλο.

Τρελλό, τρελλό.

Theoprovlitos είπε...

Θες να πεις πως τα αγορακια το 1980στα Δουνεϊκα Αμαλιαδας τα οποία στην εφηβεία τους τα κουτουπωνανε συστηματικά τα μεγαλύτερα αγόρια ήταν ΟΛΑ ομοφυλόφιλα και δεν το ξερανε;

Ισως να εισαι αρκετα νέος για να θυμασαι τα πρωτοσελιδα και οταν εσκασε το γεγονος και την πολυκροτη δίκη όπου απελπισμενες μαναδες τρεχανε τα παιδια τους σε ψυχιατρους γιατι η σεξουαλικοτητα των παιδιων είχε διαστραφει.

Για τους κυριους δε με τις καραμελιτσες δεν εχεις ακουσει τίποτα;

Που να ξερεις βεβαιως ουτε πως πριν 30 χρονια περίπου στο Προκοπι Ευβοιας, στον Αγ Ιωαννη το Ρωσσο, όλα τα αγορια ειχαν μαθει να πηδανε από ένα κωλόγερο που τα χαρτζιλικωνε για αν τον πηδανε. Αυτο δεν ειναι διαστροφη της σεξουαλικοτητας; Και πάλι ΟΛΑ τα παιδια στο Προκοπι ήταν ομοφυλόφιλα και περιμεναν το κωλογερο να το ανακαλυψουν;

Ποιος σου την ειπε την παραμύθα πως ΔΗΘΕΝ γινεσαι ομοφυλοφιλος εκ γενετης. Τουλαχιστον μονο εκ γενετης.

Η Μπεττυ η τραβεστι και πόσοι άλλοι γιναν ομοφυλόφιλοι επειδη τα πηδαγε ο αδελφος τους ή καποιος άλλος μεγαλύτερος ακομα και από οικογενειακο περιβάλλον.

Εκτος εαν εσυ θεωρεις ως ομοφυλόφυλο μονο τον παθητικο και τον γυναικωτό.

Η σεξουαλικοτητα ΑΛΛΑΖΕΙ και ΠΑΡΑΛΛΑΖΕΙ. Αλλα δυστυχως μονο από ετεροφυλόφιλο σε ομοφυλόφιλο και σπανιότατα και πολύ δυσκολα το αντιστροφο. Γι αυτο και η κοινωνια ειναι επιφυλακτικη με τους ομοφυλόφιλους. Διοτι μπορει κανεις να παρασυρθει ΚΑΙ στην ομοφυλοφιλια στο σημερινο πανηδονιστικό και σεξιστικό περιβάλλον και μετα ΔΕΝ υπαρχει γυρισμος. Το ξερεις, ΔΕΝ το ξερεις αυτο;

Με εντυπωσιαζει επίσης που ΟΛΟΙ οι αλλοι δεν γνωριζουν οι καημενοι τι ειναι αμαρτια και περιμεναμε εσενα να μας το καθορίσεις. Γιατι δεν βγαζεις και ενα manual, ή μια λιστα καθε χρονο για το τι θα ειναι για φετος αμαρτια και τι δεν θα ειναι. Και καθε χρονο την ανανεώνεις.

Μμμ, ενδιαφερον αυτο που λες πως δεν μπορω να έχω άποψη για όλα. Προφανως γιατι για ΟΛΑ εχεις άποψη μονο εσυ.

Τον Παναγιωτατο σου τον χαριζω γιατι μολις σε διαβαζω είναι σαν να τον ακούω να μιλα. Καλε ακουγεστε ίδιοι. Δεν εχει σημασια τι λετε, το όλο style αρκει.

Παντως ευτυχως που στη Θεσσαλονικη υπαρζουν και ομοφυλοφιλοι που είναι πιό συμβιβασμενοι με αυτο που ειναι. Και αυτο φαινεται και από τον τρόπο που αντιδρουν και από τον τρόπο που βρισκουν την δυναμη να παραδεχθουν πως τα πραγματα ειναι έτσι και όχι οπως θα ήθελαν πολύ να ειναι, για να μην αισθανονται ενοχες.

Φαιδρο δεν ειναι ό,τι μας ποναει ή ο,τι θα βρισκουμε για παντα μπροστα μας. Φαιδρες ειναι συνηθως οι ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ που βρισκουμε για να δικαιολογησουμε τον εαυτο μας επειδη ΕΜΕΙΣ στην ουσια αδυνατουμε να συγωρήσουμε στον εαυτο μας την αμαρτία ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΑΠΕΝΟΧΟΠΟΙΟΥΜΕ.

Να το πω και αλλιως γιατι χρειαζεται και καποια ευαισθησια για να πιανει κανεις πολυ ψιλα γραμματα; Όποιος ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ εχει συμφιλιωθει με την αμαρτια δεν φοβαται να την αναγνωρισει στον ευατο του και να πορευθει με αυτην. Όποιος όμως στο βαθος ΔΕΝ εχει συμφιλιωθει με την αμαρτια, τοτε ή την πνιγει στο υποσυνείδητό του και γινεται νευρωτικός (επειδη π.χ. μεγαλωσε σε εκκλησιαστικο περιβαλλον) ή την παρουσιαζει σαν ΑΘΩΑ και απενοχοποιημενη, φορτωνοντας την ευθυνη στην Εκκλησια, στον Θεό και οπουδηποτε αλλου εκτος από τον ίδιο. Όχι επειδη ταχα οι πιστοι δεν δεχονται τον ΙΔΙΟ σαν άνθρωπο, αλλα επειδη αρνουνται να δεχτουνε εναν τροπο ζωης σαν μη αμαρτωλό. (Καλη ώρα Σεργιανόπουλος, Βαλλιανατος, Χατζηστεφανου και οι λοιποί).

Εχει την ΑΠΑΙΤΗΣΗ δε προκειμενου να επιστρεψει στην εκκλησια να αλλαξει ΕΚΕΙΝΗ καθως και όλοι αυτοι που πιστευουν σε αυτην. ΑΥΤΟ κι αν ειναι εγωϊσμος. Και επειδη και εμενα μου αρεσει να χαζευω κωλους και βυζια στην παραλία και καμμια τσοντα στο internet ΑΠΑΙΤΩ ΤΩΡΑ, να αλλαξει η Εκκλησια τα πιστευω της, ώστε να μην βαριεται ο παπα-Δημητρης να ακουει τοσα χρονια και καθε φορα τα ίδια και τα ίδια.

Δεν ήξερα πως οι ομοφυλόφιλοι εχουν το προνόμιο να μην υπόκεινται στην σκοπιμοτητα της ταπεινωσης και της μετάνοιας. Μήπως τοτε με συμφερει να το γυρισω και εγώ;

Τουλαχιστον μην παιρνεις και κανεναν αλλον στο λαιμο σου. Αν ειναι οπως λες φίλος σου.

Εσυ ρε ανθρωπε εχεις αποφασισει να δαγκωνεις το χερι που σε πλησιαζει. Είτε εχεις φαει κάργα απόρριψη είτε καργα πόρωση.

Theoprovlitos είπε...

@g for george,

καποια στιγμη αυτη η παραμύθα οτι ΟΛΟΙ οι ομοφυλοφιλοι γεννηθηκαν έτσι παραβλέποντας πως άλλους τους ΕΚΑΝΑΝ ομοφυλοφιλους καποιοι άλλοι ομοφυλόφιλοι, είτε με βιασμο, είτε με αποπλάνση, είτε με ανταλλάγματα (χρημα, καρριερα, εργασια, επιβίωση), ειτε με την λογικη του μήλου της χιονατης, "θα σου αρεσει, δοκίμασέ το, θα δεις" πρεπει να τελειώνει.

Επίοσης υπαρχουν και αυτοί που εγιναν ομοφυλοφιλοι επειδη ΑΦΕΘΗΚΑΝ να γινουν έρμαια των παθων τους και ενος πανηδονιστικου και σεξιστικου lifestyle συμφωνα με το οποίο ΟΛΑ επιτρεπονται.
Αυτη η πανηδονιστικη προσεγγιση των πραγματων ισχυει και για ετεροφυλοφιλους βεβαιως απλά τα όρια που φτανει κανεις διαφερουν. Και εαν καποιος περασει το οριο της ομοφυλοφιλίας ΔΕΝ εχει γυρισμο.

Οι περισσοτερες απο τις παραπανω περιπτωσεις ειναι αμοιρες ευθυνων; Δεν βλεπεις καμμια ευθυνη στην πλευρα τους; Δεν βλεπεις λογο μετανοιας;

Μηπως βολευει η ύπαρξη αυτων που είτε έγιναν εκ γενετής "ομοφιλόφιλοι" (που πιστευω πως ειναι ελαχιστοι) είτε που πληγωθηκε ο ευαισθητος ψυχισμος τους στην παιδική ηλικία σε ενα ακαταλληλο περιβαλλον (ανυπαρκτος ή πολυ αυστηρος πατέρας, αυστηρη μαννα κλπ) και οι οποίοι οντως ΔΕΝ εχουν ευθυνη, για να μπορουν οι υπόλοιποι, οι ακολαστοι να κρυβονται πισω από την πλάτη τους;

Και από την στιγμη που εισαι αυτο που εισαι χρειαζεται να καμαρωνεις κι ολας; Δηλαδη να το παιζω και εγω άντρακλας και να καμαρώνω που δεν ειμαι σαν αυτες "τις βρωμοαδελφες"; Μηπως να κανω και ενα blog που να μιλα για γκομενες, και "μνιά". Ταπεινωση δεν ξερεις τι σημαινει σε εναν άνθρωπο, ότι και να είναι;

Αλλα μηπως η ελλειψη ταπεινωσης σε εναν ομοφυλόφιλο ειναι αυτο που καθιστα τελικα την ιδιαιτερότητά του εμμονή που καπελώνει την ύπαρξη του.

Γιατι αν τα πραγματα ηταν εντελως αθωα δεν βρισκω κανεναν λογο να αναφερεται κανεις συνεχως και μονιμως στην ομοφυλοφιλία του ούτε να την έχει αναγάγει σε κοσμοθεωρία. Οι όποιες επιλογες του θα περιοριζοντουσαν σε ενα κρεββατι και δεν θα γινόντουσαν αντικειμενο δημοσιου θεάματος.

___________
Κι αν δεν μπορείς
να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,
μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.

Μην την εξευτελίζεις πηγαίνοντάς την,
γυρίζοντας συχνά κι' εκθέτοντάς την
στων σχέσεων και των συναναστροφών
την καθημερινήν ανοησία,
ώς που να γίνει σα μια ξένη φορτική.

Αν δεν μπορεις να το καταφερεις αυτο, ιδού ενας λογος για μετάνοια. Δεν εχεις το δικαιωμα να ευτελιζεις τον εαυτο σου στο Βαρδάρη ή στον Κουμουνδουρου, ούτε στη συναφεια των gay club.

Σμέμνιος Ναΐτης είπε...

@ Theoprovlitos
Επειδή δεν θέλω να συνεχίσω περεταίρω την συζήτηση μαζί σου διότι χάνω μόνο τον χρόνο μου θα σου πω μόνο αυτό. Υπάρχουν 2 κατηγορίες ανθρώπων αυτοί που αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα και αυτοί που δεν. Οι πρώτοι απλός το ξέρουν και δεν το λένε και οι δεύτεροι απλός δεν το ξέρουν. Διαβαθμίσεις πάντα υπάρχουν.

Theoprovlitos είπε...

Και εγω ενα θα προσθεσω σαν κατακλείδα.
Είναι λαθος να ταυτιζουμε τον εαυτο μας με μια ομδα ανθρωπων με βαση μια μεμονωμένη ιδιότητά μας. Ειναι δυνατον ποτε ενας ομοφυλόφιλος να αυτοπεριθωριοποιείται με βαση την σεξουαλικη του ιδιαιτεροτητα;
Θα μπορουσα εγω ας πουμε να ταυτιστω σε αυτην την κοινωνια με οποιονδηποτε μαλακα, μονο και μονο επειδη ειναι ετεροφυλόφιλος; Και εαν εβγαινε καποιος συλλογος για τα "δικαιωματα των ετεροφυλοφιλων" θα με κάλυπτε υποχρεωτικά και εμενα;
Δεν επιλεγω τους φιλους μου με βαση την σεξουαλικοτητα τους. Υπαρχουν τοσα αλλα που με αλλους ανθρωπους με διαχωρίζουν και με αλλους με ενώνουν. Η σεξουαλικοτητα δεν ειναι αναμεσα σε αυτα που με χωρίζουν, εκτος και ο ΑΛΛΟΣ κανει την σεξουλικοτητα του σημαια και την επιδεικνυει αυτογελοιοποιουμενος και γελοιοποιωντας και εμενα που συμπορευομαι μαζι του. Δεν μου αρεσουν οι στρατευμενοι γενικοτερα, αλλα παντως ξερω να αμυνομαι οταν ενοχληθω.

Για το θεμα της Εκκλησιας, μαλλον εσυ ευτοεξορίσθηκες. Γιατι αν σε εδιωξε παπάς μονο και μονο επειδη εισαι ομοφυλόφιλος (και οχι γιατι πιθανως διαγεις εναν έκλητο βίο) να μου πεις ποιος ειναι, και εγω σου υποσχομαι πως οταν ανεβω στην Θεσσαλονίκη την άλλη βδομαδα θα παω να τον βρισω.

Και εσυ αν βαζεις ορους και νορμες για το πως θα επρεπε να ειναι η Εκκλησια μηπως γινεσαι το ίδιο με αυτον τον παπα που βλεπει τα παντα μεσα από την δική του αντιληψη των πραγματων;

Σε χαιρετω και καλον αγωνα.

g for george είπε...

Θεοπρόβλητε κάνεις το λάθος να συγχέεις τις παθολογικές καταστάσεις που χρήζουν παρακολούθησης, με τους ομοφυλόφιλους.

Επίσης, αναφέρεις τους κυρίους με τις καραμελίτσες, δείχνοντας πόσο συγκεχυμένα είναι μέσα σου η ομοφυλοφιλία με την παιδεραστία η οποία παιδεραστία δεν νομίζω να αντιλέγει κανείς πως είναι διαστροφή.

Και τελειώνοντας να πω ότι, είναι τόσο ωραίο να μιλάει κάποιος εκ του ασφαλούς. Κι εγώ αν ήμουν στρέητ τα ίδια θα έλεγα, δίχως αμφιβολία.

Σμέμνιε συγγνώμη, δεν θα συνεχίσω επίσης την συζήτηση. Ειλικρινά δεν έχει νόημα. Και δεν εννοώ τον συνομιλητή αλλά το γεγονός ότι τα όσα αναφέρει ο Θεοπρόβλητος είναι μια άποψη εκκλησιαστική μεν, αλλά τα όσα ζω εγώ και ο κάθε ομοφυλόφιλος, μια απτή πραγματικότητα.

Αυτά.

Σμέμνιος Ναΐτης είπε...

@ g for george
Δεν υπάρχει λόγος να ζητάς συγνώμη. Αλλά όχι και εκκλησιαστική αυτή η άποψη! Ο κατεξοχήν Θεολόγος άγιος της Εκκλησίας Ο Συμεών ο Νέος Θεολόγος ήταν πολύ άνετος με τέτοια θέματα.

Theoprovlitos είπε...

g for george

Δεν ειμαι και τοσο εκτος πραγματικοτητας ωστε να μην εχω στο πολυ κοντινο μου περιβαλλον ομοφυλόφιλους. Μαλιστα με δυο απο αυτους καναμε ωρες συζητησεων και προσπαθησα να σηκωσω και εγω απο τον βαρυ σταυρο που κουβαλαει. Και από gay χιουμορ ξερω και από συζητησεις κλπ.

Σε εναν μαλιστα και λογω νεωτερης ηλικιας του ανεφερα την γνωμη μου για το ποια ειναι τα ορια της αξιοπρεπειας και του εξευτελισμου. Δεν προσπαθησα να τον κανω "φυσιολογικό". Αυτα ειναι χαζομαρες για κατι χαζοπροτεσταντες που γυρνανε και "ομολογουν" πως γνωρισαν το Χριστο και άλλαξε η ζωή τους.

Δεν εχω καμμια συγχυση για το ποιος ειναι ο κος με τις καραμελιτσες και ποιος δεν ειναι. Δεν θα αφηνα τα ανηλικα παιδια μου με ομοφυλοφιλο babysitter αν ενοιωθα ότι κινδυνευαν.

Η συγχυση ΔΕΝ ειναι σε μενα αλλα στην ομοφυλοφιλικη κοινοτητα που ΔΕΝ διαχωριζει τι θεση της μεταξυ παθολογικων καταστασεων και ομοφυλοφιλων που διαφοροποιουνται μονο στην ερωτικη τους επιλογη και πουθενα αλλου.

Αλλα οταν οι ομοφυλοφιλοι ομαδοποιουνται σαν τα προβατα από έναν προστατη ο οποίος τους καπελωνει και δειχνει ενα προσωπο ερειστικο, προκλητικο και αλλαζονικο, ενω εχει βαλει τα πλοκαμια του σε μη κερδοσκοπικες οργανωσεις, στην νυχτα και σε φεστιβαλ πορνογραφίας, από τα οπιά κονομαει τα αντερά του βαζοντας για κραχτες κατι φουκαράδες, ο πατερας η μαννα γιατι να μπει στην διαδικασια να ξεχωρίζει ποιος ειναι ποιός;

Οταν όπως αναφερω στο blog μου κανεις μια αναζητηση εικονων στο google και σου παρουσιαζει ανθρωπους ΕΚΦΥΛΟΥΣ που εγω αν ήμουν ομοφυλοφιλος θα ντρεπόμουν να ταυτιστω μαζι τους, πως να μην δημιουργειται στην κοινωνια φοβια οτι το παιδι του καθενος μπορει να καταντησει ετσι. Αφου ΑΥΤΟ το προτυπο ομοφυλοφιλου προβαλεται. Δεν προβαλλεται το αλλο το μη εχων αναγκη ιατρικης παρακολουθησης.

Επισης εκει που αναφερομαι στην παιδεραστια, αναφερομαι είτε στην έμμεση ειτε στην κεκαλυμμενη παιδεραστια.

Κατ αρχην τα περισσότερα ομοφυλοφιλικα πορνογραφικα site οργιαζουν με την παρουσιαση νεαρών αγοριων. Boys, teenaged boys, Russian boys κλπ. Δεν μπορει να ειναι σύμπτωση.

Μετα οι αρρωστοι, αν σε ενα ανηλικο ακομα παιδι τους περασει οτι η ομοφυλοφιλια ειναι μια ΕΠΙΛΟΓΗ και μαλιστα φυσιολογικη, εύκολα θα το κανουν λεγε λεγε το κοπελι να θελει οταν γινει 18. Θα του εχει καλλιεργηθει υποσυνειδητα ότι ας δουμε και το Ultrex ετσι για πλακα.

Και τελος ειναι μια γενικοτερη αρχη οτι η κοινωνια θεσπιζει συχνα σκληρους νομους ή και αδικους λαμβανοντας υπ όψιν οχι τον νομοταγη και τον υγειη πολιτη αλλα τον ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟ. Πολλες φορες εχω συνειδητοποιησει οτι δημιουργουνται νομοι που φαινονται βλακωδεις αλλα δυστυχως θεσπίζονταιεπειδη μια μικροτερη ή μεγαλυτερη μειοψηφια δεν γνωρίζει τα όριά της.

Και στην ομοφυλοφιλία το ιδιο ισχυει ως προς την κοινωνια. Δηλαδη δεν φοβαται ο κοσμος πιθανον εσενα ή τον φίλο μου ή ακομα ακόμα τον Ζαχαρατο ή τον Ψινακη. Φοβαται όμως τον Βαλλιανατο και όλους τους αρρωστημενους πανηδονιστες που καμαρωνουν ακομα και επειδη διοργανωνουν ενα ανοικτο φεστιβαλ σκληρου πορνο.

Φιλε μου λυπαμαι αλλα σε ΕΣΑΣ πέφτει το μπαλακι να αποστασιοποιηθειτε από αυτους. Το ξερω πως υπαρχουν δεκαδες φυσιολογικοι ομοφυλοφιλοι. Εγω δεν τα βαζω με αυτους. Τα βαζω με αυτους που όντας επικινδυνοι παιρνουν στο λαιμο τους και τους αλλους. Καπνος χωρις φωτια δεν υπαρχει και το "κακια αδελφη" δεν βγηκε τυχαια.

Οποτε αφηστε τις "κακιες αδελφες" στην μπάντα και προσπαθειστε να παρετε τον υπόλοιπο κοσμο με το μερος σας, μεχρι να ηρθει η ημερα που θα βρεθουν οι πραγματικες ισορροπιες στην κοινωνια.