8/7/08

Per gli amici.

Όσο πιο πολλούς ανθρώπους έχεις τριγύρω σου τόσο πιο μόνος νιώθεις. Όσο περισσότερους ανθρώπους έχεις κοντά σου τόσο λιγότερες ευκαιρίες έχεις να τους ξέρεις καλύτερα. Όσο περισσότερους φίλους έχεις τόσο λιγότερο χρόνο μπορείς να τους αφιερώσεις.

Δεν έχω πολλούς φίλους αλλά με αυτούς που έχω θέλω όταν τους βλέπω να τους δίνω μια μεγάλη αγκαλιά και ένα δυνατό φιλί. Θέλω όταν κλαίω να τους έχω δίπλα μου, στην αγκαλιά μου. Θέλω να με ξέρουν καλύτερα από τον καθένα. Ίσος δεν έχω φτάσει ακόμα σε αυτό το σημείο με τους φίλους μου αλλά είμαι αρκετά ευχαριστημένος και χαρούμενος διότι ξέρω πως τους αγαπώ και με αγαπάν. Και αυτό είναι που πραγματικά με γεμίζει.

Όποιος πονά και δεν το φανερώνει κάνει τον πόνο άρχοντα.

Βάλε κρασί στου φίλου το ποτήρι κι η μοναξιά ας κάνει χαρακίρι.


Όλη η Γη είναι μία πατρίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: