
28/4/08
Κωνσταντίνος Καβάφης, σαν σήμερα.

theme: arte
24/4/08
21/4/08
Υγιείς έκφανση του ανατρεπτικού χριστιανικού μηνύματος.
Έπραξαν απλός το αυτονόητο, είδαν τους συνανθρώπους τους σαν παιδιά του ίδιου θεού και θεώρησαν την σιωπή συνενοχή. Κατάγγειλαν τον εργασιακό μεσαίωνα και με ανοιχτή επιστολή κατηγορούν τους συμπολίτες τους και την πολιτεία για την άγρια εκμετάλλευση λαθρομεταναστών και την υποκρισία τους. Ο λόγος για 7 Ιερείς από 7 χωριά του νομού Άρτας (Γραμενίτσας, Ελεούσας, Καλαμιάς, Κωστακιών, Ρώκκα, Χανοπούλου, Χαλκιάδων) που με αφορμή χριστουγεννιάτικη πυρκαγιά (σε πτηνοτροφείο το οποίο χρησιμοποιούσαν 120 περίπου Ρουμάνοι για να ζουν και η οποία ευτυχώς απετράπη) επανέφεραν τα θεολογικά τους αισθητήρια σε πιο ευαίσθητες κοινωνικά συχνότητες. Ευτυχώς που και κάποιοι πράττουν απλός το αυτονόητο για να μας δείχνουν πως έστω και σπερματικά υπάρχουν υγιείς εκφάνσεις του χριστιανικού μηνύματος.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100043_10/01/2008_254940
theme: teologia
19/4/08
Διαδικτυακός Δυϊσμος
Στον κυβερνοχώρο η αίσθηση της ελευθερίας, που μόνο κατ’ επίφαση καλείται ελευθερία, δίνει το έναυσμα για κάθε λογής έκφραση της ανθρώπινης σκέψης.
Στο φυσικό κόσμο η οποιαδήποτε διαδικτυακή έκφραση που αιτιάται από την φαινομενική ελευθερία του κυβερνοχώρου ως προς την ουσία της εμφορείται από την αβεβαιότητα που της παρέχει το απρόσωπο του ανελεύθερου και κατά πάντα παρακολουθούμενου κυβερνοχώρου. Με άλλα λόγια για τον φυσικό κόσμο η ανθρώπινη σκέψη που εκφράζεται στον κυβερνοχώρο είναι ανυπόστατη με αυτές τις προϋποθέσεις.
Στον κόσμο του κυβερνοχώρου η οποιαδήποτε διαδικτυακή έκφραση απο οτιδήποτε κι αν αιτιάται, ως προς την ουσία της είναι αληθηνή. Με άλλα λόγια για τον κόσμο του κυβερνοχώρου η ανθρώπινη σκέψη που εκφράζεται σε αυτόν είναι ενυπόστατη.
Αυτός είναι ο ορισμός του διαδικτυακού η κυβερνοχωρικού δυϊσμού.
theme: sophistication
18/4/08
Γεύση ανατολής.
Sami Yusuf – Mother Μία πρόταση διαφορετική, με έντονα αρώματα ανατολής.
theme: musica
12/4/08
Η ισότητα σημαίνει αρμονία.
Για τους ανθρώπους η ισότητα είναι σύμφωνη με τη φύση τους. Ότι παραπάνω είναι αιτία πολέμου και ότι λιγότερο αιτία μίσους.


theme: politica
7/4/08
Θεολογικό παραλήρημα στιχουργικών προκλήσεων.
Αφιερωμένα εξαιρετικά ιδιαιτέρως σε όσους σκανδαλίζονται.
Το τελευταίο αντίο
Το τελευταίο αντίο το βρήκαμε γραμμένο
στους βίους των αγίων που ήταν αμαρτωλοί
που πείνασαν γι αγάπη που δίψασαν γι αγάπη
και περπατήσαν μόνοι ολόκληρη ζωή
Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Μουσική: Διονύσης Τσακνής
Μπαρ «Το ναυάγιο»
Αν θες ν’ αγιάσεις πρέπει ν’ αμαρτήσεις
ε, κι αν προλάβεις, ας μετανοήσεις.
Αρλέτα
Τον ίδιο το Θεό
Τον ίδιο το Θεό να είχα απέναντί μου
σου λέω προτιμώ στην κόλαση μαζί σου
Στίχοι: Γιώργος Παρώδης
Μουσική: Γιώργος Παπαποστόλου
theme: musica
4/4/08
Θεολόγοι σκίστε τα πτυχία σας.
Βρήκα θησαυρό και σας τον παρουσιάζω.
Ο Αγαπητός Πατέρας Φιλόθεος Φάρος στην εκπομπή «Στα άκρα» της ΝΕΤ την Παρασκευή 4/1/2008
1ο μέρος, 2ο μέρος, 3ο μέρος, 4ο μέρος, 5ο μέρος, 6ο μέρος, 7ο μέρος, 8ο μέρος.
μα δεν είναι γοητευτικότατος;
Υ.Γ. Τρία σχετικά με το θέμα που βρήκα την 07/04/2007 πρώτο δεύτερο τρίτο
theme: sophistication
2/4/08
Επιστολή στον Παναγιότατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης.
Παναγιότατε, σε έναν Ορθόδοξο που δεν είναι Έλληνας, π.χ. αν είναι Τούρκος ή Σλαβομακεδόνας ή Ρώσος ή Βούλγαρος ή Αλβανός ή Αμερικάνος ή Κενιάτης ή οτιδήποτε άλλο, τι έχουν να πουν τα Εθνικοπατριωτικά κηρύγματα που κατά καιρούς προσφέρουν άπλετη ηδονή σε κάθε Εθνικιστή; Πώς είναι δυνατόν να ακούγεται ο Εθνικός Ύμνος μέσα στις Εκκλησίες; Γιατί να μην ακουστεί και ο Εθνικός Ύμνος της Αλβανίας ή της Τουρκίας εφόσον στο εκκλησίασμα βρίσκεται και ένας Αλβανός ή ένας Τούρκος; Τι νομίζεται πως είστε παράρτημα του υπουργείου εξωτερικών; Πού πήγε η Χρηστοκεντρικότητα του Θείου λόγου; Πού πήγε η ερμηνεία του μυστηρίου της Θείας Οικονομίας; Που πήγε ο οικουμενικός χαρακτήρας του Χριστιανικού μηνύματος; Ο λόγος σας μάλλον Ελληνοκεντρικός (με την στενή κιόλας έννοια του Ελληνισμού) παρά Χρηστοκεντρικός είναι.
theme: teologia
1/4/08
Πήγε να συναντήσει τον μεγάλο του έρωτα
Πήγε να συναντήσει τον μεγάλο του έρωτα, τη Μελίνα Μερκούρη, ένας άνθρωπος που βίωσε τον οικουμενικό Ελληνισμό. Ένας άνθρωπος που αρνήθηκε να υπηρετήσει με την τέχνη του πράγματα αλλότρια. Ένας άνθρωπος που αυτοεξορίστηκε στην Ευρώπη.
Υ.Γ. Ένα κείμενο σχετικό που πολύ με συγκίνησε.
theme: politica
12/3/08
Πάτερα Φιλόθεε, είναι αμαρτία η ομοφυλοφιλία;

Η συνέντευξη πάρθηκε από το τελευταίο βιβλίο του Πατέρα Φιλόθεου Φάρου «ΣΥΓΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ Αυτοβιογραφία, σσ, 308-313» και διατηρήθηκε η ορθογραφία του κειμένου. Οι παραπομπές είναι πρόσθετες και πρόχειρες.
ΕΡ: "Αμαρτία" ή "κουσούρι" είναι η ομοφυλοφιλία; Με τέτοιες θέσεις μήπως οι κληρικοί απορρίπτουν ένα τμήμα της κοινωνίας;
ΑΠ: Ο Χριστός δήλωνε κατηγορηματικά: «Εγώ δεν ήρθα να κρίνω τον κόσμο αλλά να τον σώσω» (Ιωάν. 12,47).Συμβούλευε «μην κρίνετε, ίνα μη κριθήτε»(Ματθ. 7,1). Δηλαδή, η έννοια της κρίσεως και πολύ περισσότερο της κατακρίσεως του άλλου είναι εντελώς αντιχριστιανική. Οι εντολές του Χριστού είναι δύο: η αγάπη για τον Θεό και η αγάπη για τον συνάνθρωπο. Ως προς την σεξουαλικότητα, θα πρέπη να κάνουμε σαφές ότι ο Χριστός αντιμετωπίζει τις ερωτικές παρεκτροπές με πάρα πολύ μεγάλη επιείκεια. Ουδέποτε αναφέρεται στην ομοφυλοφιλία.
ΕΡ: Μήπως απλώς έχουμε να κάνουμε με μια «συντηρητική στάση» της Ιεραρχίας και των κληρικών απέναντι στα ζητήματα της ιδιωτικής ζωής, όπως είναι οι προγαμιαίες σχέσεις ή οι «σεξουαλικές ιδιαιτερότητες»;
ΑΠ: Πέφτετε έξω να τη θεωρήτε απλά συντηρητική. Αυτή είναι μεθόδευση, δεν είναι συντηρητικότητα. Πρέπει να γίνει ένας αποπροσανατολισμός για να μπορέσουμε να σώσουμε το τομάρι μας. Αλλιώς είμαστε φοβερά έκθετοι. Εμφανιζόμαστε αυστηροί και βράχοι ηθικής με το αζημίωτο, ενώ η ανηθικότητα κατά τον Ιησού Χριστό είναι η καλοπέραση, η πολυτέλεια και η χλιδή. Αυτό είναι το άκρον άωτον της ανηθικότητας. Επιπροσθέτως, κυριαρχώντας πάνω στον ερωτισμό –επειδή είναι ένα καίριο μέρος της υπάρξεώς μας– εξασφαλίζουμε πάνω στον άνθρωπο απόλυτη εξουσία. Αυτά λοιπόν είναι πολύ καλά σχεδιασμένα και μεθοδευμένα. Είναι πολύ αφελής ο χαρακτηρισμός αυτής της στάσης ως συντηρητικότητας. Είναι μία μεθόδευση αποπροσανατολισμού και στήριξης της εξουσίας. Ένας τρόπος να εξασφαλίσουμε για τον εαυτό μας ένα άλλοθι. Να φαινόμαστε ως βράχοι ηθικής καταργώντας καίρια την πρόταση του Χριστού.
Όσοι αναφέρονται στην ομοφυλοφιλία επικαλούνται τον λόγο του Αποστόλου Παύλου ότι «οι λοίδοροι, οι πλεονέκτες, οι ειδωλολάτρες, οι μοιχοί και οι αρσενοκοίτες δεν θα κληρονομήσουν την βασιλεία του Θεού» (1Κορ. 6,10). Οι Γραφές όμως έχουν ποιμαντική πρόθεση. Κατά συνέπεια δεν μπορεί να επικαλήται κανείς την αναφορά του Παύλου σαν να είναι ο απόλυτος νόμος. Επιπλέον, ο Απόστολος Παύλος τοποθετεί την ομοφυλοφιλία μαζί με την πορνεία, τη λοιδορία και με την πλεονεξία. Γιατί δεν άκουσα κανένα να βγη να καταδικάση τους πλεονέκτες; Ή μήπως ο χαρακτηρισμός «κουσούρι» δεν αποτελεί λοιδορία; Γιατί λοιπόν τόσο βολικά ξεχνάμε όλες τις άλλες αναφορές και περιοριζόμαστε στην ομοφυλοφιλία; Δεν είναι από ηλιθιότητα, δεν είναι από βλακεία. Όχι, δεν είμαστε τόσο βλάκες εμείς οι παπάδες, κάθε άλλο. Όπως σας είπα, έτσι γλυτώνουμε το τομάρι μας.
Είναι μία απάτη, μία κραυγαλέα απάτη, που ούτε οι άνθρωποι της μαφίας δεν θα έκαναν. Αυτή η απάτη στοιχίζει βάσανα και ταλαιπωρίες σε έναν τεράστιο αριθμό νέων κυρίως ανθρώπων, οι οποίοι καταλήγουν να ζουν με ψυχοφάρμακα. Επειδή ακριβώς αντιμετωπίζουν εσωτερικές συγκρούσεις σε σχέση με τον ερωτισμό τους, εξ αιτίας κάποιων τέτοιων αφορισμών, καταλήγουν στην ψυχική διαταραχή, στο τέλμα. Είναι παροπλισμένοι, αχρηστεμένοι και έχουν χάσει ανεπιστρεπτί το τρένο της ζωής. Και η κατάστασή τους αυτή οφείλεται κυρίως στη στάση των παπάδων που για να σώσουν το τομάρι τους εξαπολύουν όλες αυτές τις κατάρες και τους αφορισμούς, οι οποίοι σε έναν έφηβο λειτουργούν με τρόπο καταλυτικώτατο.
ΕΡ: Ορισμένοι έχουν πει ότι το έιτζ είναι η τιμωρία του Θεού στους ομοφυλόφιλους, οι οποίοι με τη σειρά τους απαντούν ότι για τις «αμαρτίες» ευθύνεται η χριστιανική ηθική.
ΑΠ: Εκείνος ο οποίος λέει ότι ο θεός τιμωρεί δεν είναι χριστιανός. Δεν έχει καμιά σχέση με τον Ιησού Χριστό. Ο Θεός ούτε οργίζεται ούτε εξευμενίζεται ούτε τιμωρεί ούτε εξαγοράζεται. Ο Θεός μόνον αγαπάει. Δεν υπάρχει λοιπόν τιμωρία από το Θεό. Όταν εγώ βιάζω την ίδια μου τη φύση αυτοτιμωρούμαι. Αυτό είναι και η αμαρτία: το να στρεφόμαστε ενάντια στη φύση μας, που είναι τελικά κάτι το αυτοκαταστροφικό και μας οδηγεί στο «θάνατο».
ΑΠ: Στο Ευαγγέλιο η πιο αυστηρή καταδίκη ανθρώπου που πηγαίνει στην Κόλαση βρίσκεται στην παραβολή του πλουσίου και του Λαζάρου. Ο Χριστός μας λέει για έναν πλούσιο που απολάμβανε τα πλούσια φαγητά του. Δίπλα του ήταν ένας φτωχός που μάζευε τα ψίχουλα. Όταν πέθαναν, ο φτωχός πήγε στον Παράδεισο και ο πλούσιος στην Κόλαση, που όμοιά της δεν περιγράφεται πουθενά αλλού στο Ευαγγέλιο. Τι κακό έκανε ο πλούσιος; Ούτε σκότωσε ούτε μοίχευσε ούτε ομοφυλόφιλος ήταν ούτε κλέφτης και ανέντιμος επιχειρηματίας ήταν. Γιατί αυτός ο άνθρωπος βασανίζεται τόσο πολύ; Απλούστατα γιατί δεν παρατήρησε τον Λάζαρο. Ήταν τόσο πολύ αυτό-απασχολημένος ώστε δεν παρατήρησε τον άλλον. Αυτό το αμάρτημα κι εγώ και ο αρχιεπίσκοπος κι εσείς το κάνουμε από το πρωί μέχρι το βράδυ. Γιατί δεν αναφερόμαστε σε αυτό; Την Κόλαση δεν μας την φτιάχνει ο Θεός. Την Κόλαση την φτιάχνουμε εμείς για τον εαυτό μας. Όταν εγώ στρέφωμαι προς τον εαυτούλη μου, νοιάζωμαι μόνο για την καλοπέρασή μου, να εξασφαλίσω ανέσεις, ακόμα και να σώσω την ψυχή μου, αδιαφορώντας για τον άλλον. Δηλαδή, να καίγεται ο κόσμος και να σκέπτωμαι μόνο πώς θα σωθώ εγώ. Όμως ο Χριστιανός πηγαίνει στον Παράδεισο θυσιάζοντας τον Παράδεισο για τον άλλον. Γιατί ο άνθρωπος είναι φτιαγμένος για να είναι σε κοινωνία με τον άλλον. Ο Παύλος λέει ότι «ευχαρίστως πηγαίνω στην κόλαση για να σωθούν οι Εβραίοι αδελφοί μου». Η Κόλαση που κάνει λόγο ο Ιησούς Χριστός και που ο άνθρωπος δημιουργεί για τον εαυτό του είναι η αυτο-απασχόληση και ο εγωκεντρισμός.
Η ανθρώπινη αμαρτία στην οποία ο Χριστός δίνει την μεγαλύτερη έμφαση είναι αυτή της πλεονεξίας, του πλούτου, της υποδουλώσεως στα υλικά αγαθά. Δεν είναι δυνατόν κανείς να αγαπά Θεό και συνάνθρωπο όταν είναι υποδουλωμένος στα υλικά πράγματα, όταν βάζη πρώτες στην ιεράρχηση των αξιών του την καλοπέραση, την άνεση, τη χλιδή… Γιατί ειδωλοποιεί, θεοποιεί και λατρεύει τα πράγματα. Δεν μπορεί να αγαπήση τον συνάνθρωπο, διότι ο άλλος έχει κάτι που θέλει να του το πάρη ή μπορεί ο άλλος να του πάρη κάτι που έχει εκείνος. Οι κληρικοί, λοιπόν, που υποτίθεται ότι είναι μαθητές του Χριστού, θα πρέπη να εμφανίζωνται ότι ακολουθούν τις εντολές Του. Αλλά οι περισσότεροι από εμάς τους κληρικούς περνάμε πάρα πολύ καλά. Το βιοτικό μας επίπεδο είναι πολύ πάνω από το επίπεδο του μέσου ανθρώπου. Και όχι μόνο. Πολλοί ζούμε σε συνθήκες χλιδής. Έχουμε τις Chrysler, τις Mercedes, τα παλάτια μας και ντυνόμαστε σαν μεσαιωνικοί πρίγκιπες. Δηλαδή, όταν ο αρχιεπίσκοπος έκανε αυτή τη δήλωση για τους ομοφυλόφιλους αυτά που φορούσε μπορεί να στοίχιζαν είκοσι και τριάντα χιλιάδες ευρώ. Εάν θα έπρεπε ο αρχιεπίσκοπος να είναι το πρότυπο του καλού Χριστιανού, με βάση την εντολή του Χριστού που καταδικάζει την υποδούλωση στα υλικά πράγματα, δεν θα το κατάφερνε. Ενώ αν αναφέρεται σε μία πράξη που έχει σχέση με τον ερωτισμό είναι πολύ εύκολο να τα καταφέρη. Γιατί; Κατ’ αρχήν κανένας δεν μπορεί να ισχυρισθή ότι είναι ερωτικά ανέπαφος. Ο Μέγας Βασίλειος έλεγε ότι «αν και δεν παντρεύτηκα δεν είμαι παρθένος». Ο δε Συμεών ο Νέος Θεολόγος δεν διστάζει να ομολογήση ότι ήταν και σοδομίτης «γνώμη και προαιρέσει». Καθένας άνθρωπος δεν μπορεί να ισχυρισθή ότι δεν έχει ερωτικές ανησυχίες, λογισμούς ή εμπειρίες. Όμως οι ερωτικές παρεκτροπές, είτε της σκέψης είτε της πράξης, δεν φαίνονται. Αντιθέτως, το γεγονός ότι ζη κανείς σε συνθήκες χλιδής και πολυτέλειας, αυτό δεν μπορεί να το κρύψη. Κατά συνέπειαν ένας κληρικός που ζη σε τέτοιες συνθήκες δεν μπορεί να εμφανιστή σαν κάποιος που τηρεί τις εντολές του Χριστού. Γι’ αυτό είναι πολύ εύκολο να ανακαλύψη κάποια αμαρτία την οποία δεν φαίνεται ότι διαπράττει ο ίδιος.
theme: teologia
10/3/08
Αμαρτία είναι η μαύρη εργασία
Αμαρτία είναι η μαύρη εργασία. Αλλά στην πόλη μου διαδηλώνουνε για αλλότρια όλοι αυτοί οι υπερασπιστές της ηθικής, οι διώκτες των παρά φύση «κατά την δική τους στενή έννοια του όρου παρά φύση» αμαρτημάτων, οι αμαρτωλόπληκτοι φορείς της κάθαρσης τόσο της κοινωνικής, όσο και της εκκλησιαστικής.
theme: teologia
5/3/08
Κύρ’ Δάσκαλε, ξεκαθάρισέ μας την θέση σου
Κύρ’ Δάσκαλε, πρέπει να καταλάβεις πως αφού είσαι χριστιανός δεν δύνασαι να είσαι ούτε Έλληνας ούτε μακεδόνας ούτε καμιάς άλλης εθνικότητας.
Γαλ. 3:27-28
ὅσοι γὰρ εἰς Χριστὸν ἐβαπτίσθητε, Χριστὸν ἐνεδύσασθε. οὐκ ἔνι Ἰουδαῖος οὐδὲ Ἕλλην, οὐκ ἔνι δοῦλος οὐδὲ ἐλεύθερος, οὐκ ἔνι ἄρσεν καὶ θῆλυ· πάντες γὰρ ὑμεῖς εἷς ἐστε ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ.
Πόσο πολύ εκτός χριστιανικού μηνύματος βρισκόμαστε.
Και αντιπαραβάλω στο αναρχικό, αντιρατσιστικό, υπερεθνικό και υπερφυλετικό χορείο της Αγίας Γραφής ερμηνευτικά ένα σύνθημα των Αναρχικών που δεν το θυμάμαι με ακρίβεια, κάτι αρνητικό για την εθνική συνοχή έλεγε, τόσο βαθύτατα χριστιανικό είναι.
Υ.Γ. Το βρήκα! Το σύνθημα των αναρχικών έλεγε «Η ΕΘΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ ΟΙ ΕΞΕΓΕΡΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΤΡΙΔΑ». Και συμπληρώνω. Ούτε οι χριστιανοί έχουνε. Διότι και αυτοί εξεγερμένοι πρέπει να είναι.
theme: teologia
2/3/08
Ζωή με το κομμάτι
αυτό το έργο το 'χω ξαναδεί
πιάνουν τον κλέφτη και όλοι είμαστε ένταξη
έτσι να γίνεται κουβέντα δηλαδή
να μην χαλάσει η τάξη και να 'μαστε ένταξη
δέ θα χαλάσει η τάξη τίποτα δε θ' αλλάξει
Ελένη Βιτάλη.
theme: teologia
1/3/08
Τα θέλω όλα δικά μου
theme: teologia
29/2/08
Με τις τύψεις έχω κάνει μυστική συμμαχία

theme: politica
27/2/08
BLOGOΠΑΙΧΝΙΔΟ
Να ευχαριστήσουμε τον Dante για την πρόσκληση στο παιχνίδι. Να πω την αλήθεια πρώτη φορά όχι μόνο συμμετέχω σε κάτι τέτοιο αλλά και πέφτει στην αντίληψή μου. Το βιβλίο είναι “Η τέταρτη σταυροφορία και η λεηλασία της Κωνσταντινούπολης” του Φίλιπς Τζόναθαν σε μετάφραση Λεωνίδα Καρατζά. Ο τίτλος του πρωτότυπου είναι “The Fourth Crusade and the Sack of Constantinople”
Και σύμφωνα με τους κανόνες του παιχνιδιού, οι οποίοι είναι
1. πιάνουμε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά μας αυτή τη στιγμή
2. το ανοίγουμε στη σελίδα 123 (αν είναι μικρό, παίρνουμε το επόμενο κοντύτερα σε μας, που έχει τουλάχιστον 123 σελίδες)
3. βρίσκουμε την πέμπτη πρόταση
4. αντιγράφουμε τις επόμενες τρεις δλδ την έκτη, έβδομη και όγδοη και
5. βρίσκουμε άλλους πέντε να τους παραδώσουμε την σκυτάλη.
Παραδίδω την σκυτάλη στούς
Εύχομαι να μην σας βάλω σε πολύ κόπο. H συμμετοχή είναι απολύτως προαιρετική.
Ευχαριστώ.
Μεγάλος ερωτικός
Αν μ' αγαπάς κ' είναι όνειρο ποτέ να μην ξυπνήσω γιατί με την αγάπη σου ποθώ να ξεψυχήσω.
Αλλά πιστεύω ακράδαντα πως δεν είναι όνειρο. Εκτός πια κι αν όλη η ζωή είναι. Απλός το άσμα γίνεται η αφορμή για τα μεγάλα.
theme: musica
18/2/08
Η Εκκλησία είναι το σπίτι σας
(Από τον ενθρονιστήριο λόγο του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου 16/2/2008)
Προσωπικά εκτιμώ το ότι παραδέχεται αμέλειες και αναξιότητες.
theme: teologia
14/2/08
Μεγάλα λόγια από γνωστό πολιτικό.
Ή ζωή μας έχει χρώμα όταν είναι μία ζωή μου αγκαλιάζει τους πάντες.
theme: politica
12/2/08
Η προφορά σου χάλια αγάπη μου, αλλά οι ιδέες ντουράτες σαν τον χαρακτήρα σου.
theme: politica
5/2/08
Οι φίλοι μου έχουν διαβάσματα και δεν δύνανται να μου αφιερώσουνε λίγο από τον πολύτιμο χρόνο τους για έναν καφέ ή για να τους δω έστω για λίγο.
Ευτυχώς που υπάρχει ένα υποκατάστατο, ένα γιατρικό. Αφιερωμένο σε όσους το χρειάζονται.
theme: melancholy, Thess
31/1/08
Μηδένα πρὸ τοῦ τέλους μακάριζε
Οι καιροί της αυτοεξορίας ή της εξορίας λόγο ελευθερίας πνεύματος έχουν πάει στο παρασκήνιο περιμένοντας υπομονετικά τους επόμενους όντως ανθρώπους, όντως ελεύθερους. Την θέση τους την έχει πάρει αφενός μία στάση εντελώς ακίνδυνη για τους πάντες και τα πάντα, χωρίς καμιά πνοή δημιουργικότητας, αφετέρου η δίψα για χλιδή και εξουσία η δίψα του αντιχρίστου.
theme: politica
25/1/08
Καβαφικές παράνομες επιθυμίες
Κοντὰ σὲ μιὰ κατάφωτη προθήκη
καπνοπωλείου ἐστέκονταν, ἀνάμεσα σ’ ἄλλους πολλούς.
Τυχαίως τὰ βλέμματά των συναντήθηκαν,
καὶ τὴν παράνομην ἐπιθυμία τῆς σαρκός των
ἐξέφρασαν δειλά, διστακτικά.
Ἔπειτα, ὀλίγα βήματα στὸ πεζοδρόμιο ἀνήσυχα –
ὥς ποὺ ἐμειδίασαν, κ’ ἔνευσαν ἐλαφρῶς.
Καὶ τότε πιὰ τὸ ἀμάξι τὸ κλεισμένο…
τὸ αἰσθητικὸ πλησίασμα τῶν σωμάτων˙
τὰ ἐνωμένα χέρια, τὰ ἐνωμένα χείλη.
Κωνσταντίνος Π. Καβάφης
Ίσος σε κάποιο σοκάκι της Πόλης ,εκεί που ίσος γνώρισε τους πρώτους του έρωτες, περιπλανώμενος θώπευε τους περαστικούς με τα μάτια του. Η μνήμη του τύπωνε την γεύση του έρωτα, που μοιάζει με την γεύση του καλού καπνού ενός καπνοπωλείου. Μετέφερε τους πόθους, τους καημούς και τους πόνους στο χαρτί με κόπο.
theme: arte
23/1/08
Διαδικτυακή επωνυμία – ανωνυμία
Ορμώμενος από την παραπάνω άποψη θα ήθελα να αναφερθώ στην διαδικτυακή επικοινωνία καταρχήν σχετιζόμενη με τα άλλα μέσα επικοινωνίας και έπειτα με την φυσική επικοινωνία, συσχετίζοντας τον συλλογισμό μου με την επωνυμία – ανωνυμία που καθένας μπορεί να επιλέγει.
Κατά πιο βαθμό όμως η μη φυσική επικοινωνία προάγει τις ανθρώπινες σχέσεις; Δεν λέω είναι πολύ πρακτικές όλες οι μορφές σύγχρονης επικοινωνίας. Από την άλλη μου έρχεται στο νου ένα σύνθημα των αναρχικών, που είδα στο πανεπιστήμιο πριν από χρόνια, που πολύ με είχε συγκινήσει και που έλεγε στο περίπου «έχασα τους φίλους μου γιατί/όταν αγόρασαν κινητό». Κατά την γνώμη μου μόνο η κατά πρόσωπο επικοινωνία προάγει ουσιαστικά τις ανθρώπινες σχέσεις. Όλα τα άλλα είναι ή λειτουργούνε ως υποκατάστατα. Και όταν τα υποκατάστατα παίρνουνε την θέση του πράγματος που υποκαθιστούνε και γίνονται αυτά κυρίαρχα στην ζωή μας, τότε η ζωή μας πορεύεται σε μονοπάτια και δρόμους που μόνο υγιείς δεν μου φαντάζουν.
Θεωρό την ανωνυμία αρνητική, περισσότερο αρνητικό θεωρό όμως το κλήμα ανελευθερίας που υπάρχει στον κόσμο. Δέχομαι ότι ίσος η ανωνυμία σημαίνει έλλειψη ανδρείας και θάρρους, πιστεύω όμως ότι το να μην αφήνεις με πλείστους τρόπους τον άλλον να εκφράζεται ελευθέρα είναι το κατεξοχήν ανήθικο και ξεδιάντροπο.
theme: politica
20/1/08
Διαδρομικές ιστορίες στην Θεσσαλονίκη
Πηγαίνω κέντρο με το λεωφορείο (Νο.31). Στέκομαι στο κέντρο στο σημείο που το όχημα έχει άρθρωση (σπάει στα δύο). Τα ακουστικά στα αυτιά να παίζουνε Θανάση Παπακωσταντίνου σε δυνατές εντάσεις. Σε λίγο ανεβαίνει μία παρέα από τρεις νεαρούς. Ο ένας άξιζε (καστανόξανθος, γαλανομάτης, με αρκετά καλό πρόσωπο). Στην αλλαγή του τραγουδιού κατάλαβα πως δεν μιλούσανε ελληνικά. Αρχικά μου φάνηκαν ρώσικα μπορεί να ήταν και αλβανικά (αν και αυτές οι γλώσσες δεν μοιάζουν but anyway). Τα παιδιά ήταν μετάξι τους πολύ άνετα. χέρια στους ώμους, στην μέση κ.λ.π.. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι ο ένας είχε για φόντο στο κινητό του ένα αντρικό πορτρέτο απείρου κάλλους. Εγώ αν είχα κάτι παρόμοιο (λέμε άν) θα το φύλαγα το κινητό μου ως κόρη οφθαλμού. Θα σκεφτεί κανείς. «Αμάν όλα πονηρά τα βλέπεις. Μπορεί να είχε την φωτογραφία του αδερφού του.» Τι να σου πω; Έχω δει αδέρφια που δεν μοιάζουνε καθόλου. Μπορεί να είχε αδερφό μοντέλο. Μπορεί να ήταν ανοιχτοχέρης και όταν ο θεός χάριζε ομορφιά αυτός να χάρισε όλο το μερίδιο που δικαιούταν στον αδερφό του (λέμε τώρα).
Καλοκαίρι 2006.
Πάω κάπου (δεν είναι της παρούσης το που) με το λεωφορείο (Νο.12). Κάθομαι σε θέσεις που είναι αντικριστές από την αριστερή μεριά του οχήματος (αυτές που είναι τέσσερις μαζί.). Μεσημέρι. Φοράω γυαλιά ηλίου. Έξω αφόρητη ζέστη. Απέναντί μου κάθονται δύο κοπέλες που μέχρι την στιγμή που περιγράφω δεν είχαν βάλει γλώσσα μέσα. Μιλάμε μιλούσανε ασταμάτητα. Κάπου μετά την Χ.Α.Ν.Θ. στην αριστερή μεριά του δρόμου ένας νεαρός και εμφανίσιμος εργάτης απείρου σωματικού κάλους ξεφόρτωνε κουτιά από ένα αμάξι. Ξαφνικά ο εργάτης λόγο της ζέστης βγάζει το μπλουζάκι που φορούσε και εμείς (εγώ και οι κοπέλες που κάθονταν απέναντί μου) μέσα από το παράθυρο του λεωφορείου να έχουμε μείνει με ανοιχτό το στόμα κοντεύοντας να πάθουμε εγκεφαλικό από το θέαμα. Η κατάσταση είχε έντονες επιδράσεις στην μορφή των προσώπων μας. Τα έχει κάνει να φαίνονται έκπληκτα και συνάμα ενθουσιασμένα. Το τι ακολούθησε μετά δεν περιγράφεται. Είχα αλλάξει 32 bit χρώματα σαν την οθόνη του πισι μου και οι κοπέλες με καταλάβανε.
theme: Thess
14/1/08
Τα φλερτ του Μορφέα
theme: Thess
8/1/08
Συμμετοχική Ορθοδοξία - Inclusive Orthodoxy
Μία άλλη όψη του χριστιανικού μηνύματος «ολίγον» αιρετική για τα Ελληνικά δεδομένα. Την ιστοσελίδα την βρήκα τυχαία στις ιστολογικές περιπλανήσεις μου. Και να σε περίληψη τι πιστεύουν.
Πιστεύουν ότι η εκκλησία μπορεί να συμπεριλαμβάνει τους ανθρώπους όλων των ταυτοτήτων, τους ανθρώπους όλων των εθνών, τους ανθρώπους από κάθε φυλή, ανεξάρτητα του γενετήσιου προσανατολισμού που αυτοί έχουν. Επιδιώκουν μια αναζωογόνηση της πίστης. Αυτήν την αναζωογόνηση την θεωρούν ορθόδοξη όπως επίσης ορθόδοξη θεωρούν και την δύναμη που θα τους βοηθήσει σε αυτή την αναζωογόνηση, η οποία δύναμη είναι το ρηξικέλευθο μήνυμα του ευαγγελίου, το μήνυμα της αγάπης, το κήρυγμα της ελπίδας για τους καταδυναστευόμενους, το μήνυμα που απευθύνεται προς όλους, ανεξαρτήτως φυλής, εθνότητας, γένους η γενετήσιου προσανατολισμού. Ζητούν την Εκκλησία να επεκτείνει την κοινωνική ενσωμάτωση στηριζόμενη στα θεμέλια της χριστιανικής ορθοδοξίας και ασπαζόμενη τις ριζοσπαστικές συνέπειες του Ευαγγελικού κηρύγματος. Και όλα αυτά λαμβάνοντας υπόψη το ευαγγέλιο, την Ιερή παράδοση αλλά και τα συγγράμματα των ερημιτών Πατέρων και Μητέρων και όχι ερήμην όλων αυτών.
Όλο το εγχείρημα αρκετά ενδιαφέρον μου φαίνεται. Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα είναι διακοσμημένη με φωτογραφίες που θα έλεγε εύκολα κάποιος ότι προέρχονται από ορθόδοξο εκκλησιαστικό περιβάλλον. Παραθέτουν επίσης στα αγγλικά το Πιστεύω και από ότι είδα με μία γρήγορη ματιά δεν έχει διαφορά με το ορθόδοξο.
http://www.truthsetsfree.net
theme: teologia
7/1/08
Το όλο πνεύμα των Χριστουγέννων μου τη δίνει
Δεν στόλισα δέντρο. Δεν έστειλα sms σε φίλους και γνωστούς για ευχές. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου καλύτερο από τους άλλους, διότι και εγώ συμβάλλω ποικιλοτρόπως στην όλη κατάσταση, την ανέχομαι, έχω βολευτεί. Το όλο πνεύμα των Χριστουγέννων μου τη δίνει. Μου φαίνεται πολύ υποκριτικό, πολύ εμπορικό, πολύ επιφανειακό.
Με αγανάκτηση και οργή για την υπάρχουσα κατάσταση και για μένα.
Σμέμνιος Ναΐτης
theme: teologia
5/12/07
Ο μάγος της φυλής - ενορίας
theme: teologia
26/11/07
Ευτυχώς για τους φίλους μπορούμε να είμαστε ακόμα παιδιά.
ΕΥΤΥΧΩΣ Έχουμε την άνεση να φερόμαστε σαν παιδιά σε πρόσωπα που τα θεωρούμε και μας θεωρούν οικεία. Και το τραγούδι παίρνει την αφορμή από την αθωότητα του στίχου. Τάνια Τσανακλίδου - Μαμά γερνάω.
theme: melancholy, musica
17/11/07
Βολτολαγνεία
theme: sophistication, Thess
5/11/07
Make this Christmas bright and gay, Come on out on Christmas Day
Ο στρουμπουλός κύριος στο δεύτερο βίντεο είναι πολύ συμπαθητικός!
Coming Out on Christmas (1992)
ARRANGER : Dean X. Johnson
AUTHOR : Craig Sturgis
I intend to drop a bomb.
On my dear old dad and mom.
For this year, without a doubt,
Is the Christmas I come out.
First I'll get their full attention,
Then slip in a subtle mention:
Lovely tree and by the way
Some of my closest friends are gay
That should do the job okay.
When I come out on Christmas Day.
Oh, say, can you see it now?
Watch my parents have a cow.
Or, perhaps, if fate is kind,
They'll insist that they don't mind.
Then they'll say, "We always guessed.
After all, look how you're dressed.
Seven earrings in each ear.
We're not quite that dense, my dear."
They'll adore me anyway,
When I come out on Christmas Day.
Coming out to everyone
Makes the winter doldrums fun.
It's a noble thing to do.
Why don't you come on out too?
Make the choice. Damn consequence.
Lift your voice. Get off the fence.
Shout it from the highest roof.
Gay is great and you're the proof.
Make this Christmas bright and gay.
Come on out on Christmas Day.
http://www.youtube.com/watch?v=9-TCj6IHUtU
London gay men's chorus
http://www.youtube.com/watch?v=xtkF2euzB0k
Sydney gay and lesbian choir
theme: musica
1/11/07
Ένας στους δέκα; Μάλλον όχι.
Όταν την πρωτοείδα πέθανα στο γέλιο. Άπαιχτος αυτός που την εμπνεύστηκε.
31/10/07
Θεωρώ τον εαυτό μου ανήθικο.
Και για άλλους συναφείς λόγους.
theme: teologia
26/10/07
25/10/2007. Λεωφορείο Νο.39. Περίπου 09:00 το βράδυ.
Με το που μπαίνω στο λεωφορείο κάθομαι απέναντι από ένα παιδί που όπως αποδείχθηκε είχε μία μεστή μπάσα φωνή που πολύ μου άρεσε. Μετά από 4 περίπου λεπτά έγινε ο παρακάτω διάλογος.
Α= Άγνωστος.
Σ= Σμέμνιος.
Α: Συγνώμη να κάνω μία ερώτηση;
Σ: Παρακαλώ.
Α: Μήπως ξέρεις κανένα net-cafe εδώ κοντά;
Σ: Εδώ κοντά, (;;σκέφτομαι;;) δυστυχώς όχι.
theme: Thess
23/10/07
Σαν σήμερα γεννήθηκε ο Μάνος

theme: arte, melancholy, musica, politica
18/10/07
Αν δεν υπάρχει αγάπη τότε τι
Elton John - Belive
http://www.youtube.com/watch?v=-a2RizIrXUM
I believe in love, it's all we got
Love has no boundaries, costs nothing to touch
War makes money, cancer sleeps
Curled up in my father and that means something to me
Churches and dictators, politics and papers
Everything crumbles sooner or later But love, I believe in love
I believe in love, it's all we got
Love has no boundaries, no borders to cross
Love is simple, hate breeds
Those who think difference is the child of disease
Father and son make love and guns
Families together kill someone
Without love, I believe in love
Without love I wouldn't believe
In anything that lives and breathes
Without love I'd have no anger
I wouldn't believe in the right to stand here
Without love I wouldn't believe
I couldn't believe in you
And I wouldn't believe in me
Without love I believe in love
theme: musica
11/10/07
διεσκόρπισε τὴν οὐσίαν αὐτοῦ ζῶν ἀσώτως

22/9/07
Αυτές οι χριστιανές δεν έχουν τον Θεό τους
Και ξαφνικά συναντάω τον Σ.
Έχω αν το δω από τον Μάιο. Ο Σ. είναι ένα τζαζ χριστιανόπουλο που μου έχει εμπιστευτεί κάποια πράγματα για την προσωπική του ζωή. Όσα φυσικά και το ίδιος επιτρέπει στον εαυτό του να διακρίνει. Αυτά τα χριστιανόπουλα είναι να τα λυπάσαι. Τα διέπει όλα ανεξαιρέτως ένα ενοχικό σύμπλεγμα, καρατσεκαρισμένο σου λέω. Τα πάντα είναι αμαρτία. Άσε το άλλο. Νομίζουνε πως τα ξέρουνε όλα. Έχουνε για όλα μία απάντηση. Αυτό δηλαδή δεν είναι εγωισμός; Καλά δεν το συζητώ, η ομοφοβία στους χώρους της εκκλησίας πάει σύννεφο. Δεν κοιτάνε οι στραβάδες να ξεστραβωθούνε και να δούνε τι γινότανε στο βυζάντιο. Δεν κοιτάνε να δούνε πως άγιοι της εκκλησίας δεν είχανε τέτοια κολλήματα. Κάποιοι πατέρες και άγιοι της εκκλησίας ήτανε όχι μόνο ριζοσπαστικοί για την εποχή τους, αλλά και για την δικιά μας εποχή. Γαμώ την ημιμάθειά τους γαμώ. (Σμέμνιε παραφέρεσαι και είσαι και εκτός θέματος.) Α! στο θέμα μου. Τι σας έλεγα, για τον Σ. Που λέτε έμεινα. (Αυτός έχει κάτι απόψεις άστα να πάνε. Χριστιανόπουλο ων.) Πιασμαντό εν τω μέσο της πλατείας. ΝΑΙ μου έκανε πιασμαντό. ΠΙΑΣΜΑΝΤΟ. Και ο λόγος που έμεινα ήταν ο εξής. Αυτό το θυμάμαι που ήταν ένα συνεσταλμένο παιδί. Και τώρα μάτσα μούτσα στην αρχή και χαθήκαμε και μια ο χέρις του στον ώμο μου, μια στην μέση μου και να τα πούμε μεθαυρίο και άλλα. Και εμένα να πω την αλήθεια ο χέρις μου δούλεψε για τα καλά (εδώ σε άλλες περιπτώσεις και δουλεύει, τώρα που είχα και την ευκαιρία).
Γαμώ την ατυχία μου. (σλόγκαν από malvina)
10/9/07
Μάλλον είμαι εκτός πραγματικότητας.
Έτυχε σήμερα το πρωί να περάσω από την πλατεία Αριστοτέλους. Το θέαμα που αντίκρισα μου προξένησε ταραχή. Παντού είχανε στημένες σκαλωσιές με συστοιχίες ηχείων τα οποία προκαλούσαν όχι μόνο αισθητική ρύπανση αλλά και ηχορύπανση. (θα μου πεις και στις συναυλίες που πάς έτσι δεν είναι; Εκεί τουλάχιστον υπάρχει ένας πρακτικός σκοπός.) Το πλέον παράλογο ήτανε τα στημένα προεκλογικά τραπεζάκια που είχαν στηθεί και αυτά δίπλα σε μικρότερα αλλά πιο δυνατά ηχεία. Αυτά τα ρημαδεμένα τραπεζάκια τι ρόλο βαράνε (ακόμα και στα πανεπιστήμια) είχα την αίσθηση πως την ύπαρξή τους δικαιολογούν οι συζητήσεις που σχετίζονται είτε με το πολιτικό είτε με το πολιτιστικό γίγνεσθαι του τόπου.
Μάλλον είμαι out of reality. Αυτός είναι και ο λόγος που ακούω ακόμα Αρλέτα, Βίκυ Λέανδρος, Στέφανο Κορκολή, Βασίλη Λέκκα, Νένα Βενετσάνου, Έλλη Πασπαλά, Ελένη Βιτάλη, Ρόζα Εσκενάζυ, και άλλα άκυρα.
Νομίζω πως αυτό που με ταράζει δεν είναι η ακαλαισθησία και η ηχορύπανση παρά η τόση σπατάλη για κάτι που σε εμένα φαντάζει άσκοπο και βλαβερό. Ετοιμασίες για την βραδινή προεκλογική συγκέντρωση. Και τόσα χρήματα για το τίποτα.
Αυτή η επίδειξη ισχύος μου τη δίνει. Ανεξάρτητα από κομματική τοποθέτηση.
Πρόταση. Αυτά τα χρήματα θα μπορούσανε να δοθούνε για την αγορά εισιτηρίων είτε μίας θεατρικής παράστασης είτε ενός πολιτιστικού γεγονότος.
Το ξέρω ίπταμαι και μάλιστα σε επικίνδυνα ύψη.
8/9/07
Η Κανέλλη πάλι αφιέρωσε
Είναι λίγο μεγάλο αλλά αξίζει τον κόπο!
1http://www.youtube.com/watch?v=Q89wRFjXdhY
2http://www.youtube.com/watch?v=TK-2F0owoFs
3 http://www.youtube.com/watch?v=Ml1J600UgXw
theme: collera di Dio, politica
7/9/07
Στιχουργικές περιγραφές νοσηρά φανατικών καταστάσεων.
3/9/07
Το ποθούμενο
Ο καθένας από εμάς βρίσκει υποκατάστατα για να εξαγοράσει το κενό που υπάρχει μέσα του. Τι είναι αυτό που δημιουργεί το κενό στην ανθρώπινη ύπαρξη; Με τι γεμίζει πραγματικά ο άνθρωπος; Και τι υποκατάστατα μεταχειρίζεται για να ξεγελάσει τον εαυτό του;
theme: musica, sophistication
12/8/07
All By Myself
theme: musica
4/8/07
29/7/07
Νυχτερινό Cinema
Ποιος είδε χθες το βράδυ στο STAR την ταινία Billy Elliot (Dancer)
(Ο χορευτής)
ήταν τρομερή !!!!
αν και νομίζω πως στο DVD δεν έκλεινε τόσο απότομα (μπορεί και να είναι ιδέα μου)
theme: Cinema
26/7/07
Νυχτερινές αναγνώσεις
Διαβάζοντας ένα βιβλίο αυτού του πολύ σεβαστού μου προσώπου, με εντυπωσίασε ένα κομμάτι και σκέφτηκα να το μοιραστώ με εσάς κάνοντας σχόλια μέσα στις παρενθέσεις.
Όλοι οι ολοκληρωτικοί χαρακτήρες και όλα τα ολοκληρωτικά καθεστώτα, κάθε χρώματος (όχι μόνο πολιτικού), επιβάλλουν την ηθική καθαρότητα 1(οι κομουνιστές της Μόσχας δεν ήθελαν ούτε να ακούνε για ομοφυλοφιλία) 2(περιορίζουν συνήθως τον όρο ηθική, έτσι τους βολεύει, στα στενά όρια του sex με την στενή ένια του όρου sex), ή την λεγόμενη κάθαρση με ακριβά τιμήματα˙(αυτή η αυστηρότητα έχει πολλές φορές ως συνέπεια την καταβολή του προσωπικού τους πρώτα τιμήματος, που συνήθως πληρώνετε με αφανή αλλά οδυνηρό τρόπο βλέπε πρόσωπα με υψηλό κοινωνικό status) καθιερώνουν την εξουσιαστική ηθική (η εξουσία τους προσφέρει μεγάλες δόσεις ηδονής), την δικαιική (νομική) σχέση και ουκ ολίγες φορές απάνθρωπες τιμωρίες (θανατική ποινή βλέπε Καρατζαφέρη στο ζήτημα της εμπορίας ναρκωτικών ουσιών(βλέπε με τι τρόπους προσπαθούνε να πατάξουνε την ομοφυλοφιλία σε ανατολικές χώρες)) για το καλό της κοινωνίας και της ανθρωπότητας!
Δεν νομίζω βέβαια πως ο φίλος μου θα συμφωνούσε με τον δικό μου σχολιασμό αλλά εγώ έτσι εκλαμβάνω το κείμενο. Είναι δικαίωμά μου, και σε όποιον αρέσει.
theme: sophistication
23/7/07
Σκέψεις την ώρα του μπάνιου
Ο ανθρώπινος οργανισμός ως μη τέλειος που είναι υπόκειται σε όρια. Επειδή αναφέρομαι στον εαυτό μου θα γίνω πιο σαφείς. Τα όρια που ξεπερνάω συνήθως είναι τα Ο.Ψ.Α. [Όρια Ψυχικής Αντοχής]. Στεναχωριέμαι με πράγματα, καταστάσεις και πρόσωπα που δεν αξίζουν. Η φύση γνωρίζοντας το πόσο μαλ... είμαστε έχει προβλέψει. Έχει εφεύρει τους Μ.Α.Ε.Α. [Μηχανισμοί Άμυνας Έκτακτης Ανάγκης]. Απώλεια μνήμης [format] ακόμα και σε σημαντικά θέματα, μία αδικαιολόγητη αίσθηση ευφορίας που σχετίζεται με ανούσιες καταστάσεις, και άλλα. Να σε καλά καλή μου φύση που μας σκέφτεσαι διότι αν περίμενες από εμάς θα γινόσουνα Αγία Υπομονή [μεγάλη η χάρη της].
theme: melancholy, sophistication
18/7/07
29/6/07
το μαθαίνει και η κυρα-Κάτια
Τις τελευταίες μέρες είμαι DOWN διότι έμαθα πως ένας φίλος μου γκέι θα αρραβωνιαστεί, και ένας γνωστός μου που τον είχα δει να βλέπει κάτι Homoερωτικά videάκια στα κρυφά, (τελικά το μάτι μου παίζει πολύ) τα ίδια.
Και λέω ο τάλας εγώ, καλά τον εαυτό τους δεν τον σκέφτονται. Την γυναίκα τους δεν την λυπούνται να την κοροϊδεύουν μια ολόκληρη ζωή; Πόσο malakes μπορεί να είναι; Και να πεις πως ζούμε σε κανένα κουτσοvillage που και να αεριστείς (που λέει ο λόγος) το μαθαίνει και η κυρα-Κάτια από την επάνω γειτονιά, στην Θεσσαλονίκη καλές μου είστε δεν το έχετε καταλάβει; Στην Θεσσαλονίκη του 2007 HELEOS. Δεν απαιτώ να το κοινοποιήσετε ούτε να κυκλοφορείται με μπλουζάκι (ΕΙΜΑΙ ΓΚΕΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ) αλλά όχι και έτσι!!!!!!!!!!
Όπως ξαναείπα Θέλει μαγκιά για να αρνηθείς της σιγουριάς τα κυβικά, και έχουν μεγάλα α*****α όσοι αποδέχονται την φύση τους βλέπε Μάνος Χατζιδάκις.
theme: collera di Dio, melancholy
17/6/07
Ναρκομανείς
theme: sophistication
Και κόβει και την θέα του Θερμαϊκού
theme: Thess
5/6/07
Μην μου παριστάνεις εμένα την σεμνή
Ένας κριτικός είχε ρωτήσει την Χαρις Αλεξίου ποίος είναι ο λόγος που στην σκηνή είναι τόσο μαζεμένη. Αυτή του απάντησε τότε πως ντρέπεται. Και αυτός της λέει.
- Μην μου παριστάνεις εμένα την σεμνή, γιατί η φωνή σου μόνο σεμνή δεν είναι.
Κατά τον ίδιο τρόπο θέλω και εγώ να πω σε έναν φίλο μου
- Μην μου παριστάνεις εμένα (που σε γνωρίζω καλά) τον straight, διότι η όλη συμπεριφορά σου αγάπη μου μόνο αυτό δεν δηλώνει.
Αλλά δύο είναι οι λόγοι που δεν το κάνω. 1) Διότι πιστεύω ότι την συγκεκριμένη στιγμή ίσως φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα. 2) Διότι δεν έχω το θάρρος να πω κάτι τέτοιο σε έναν καλό φίλο (ούτε φυσικά σε κανένα).
theme: musica
31/5/07
Και μην μιλάς σε αγνώστους
theme: Thess
28/5/07
25/5/07
concert of the text

Και εγώ που ακόμα δεν ξέρω αν ζω η αν πεθαίνω
Στους δρόμους γυρίζω και ψάχνω για τον εαυτό μου
theme: melancholy, musica
12/5/07
ΒΡΑΔΙΝΕΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΗΘΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ


theme: sophistication, Thess