Συζήτηση (μονόλογος ήτανε αλλά λέμε τώρα) με τον πατέρα μου για τα εφηβικά του χρόνια.
Π.:Πατέρας, Σ.: Σμέμνιος, /: διακοπή.
Π.: Εκείνα τα χρόνια ήτανε δύσκολα, φτώχια καταραμένη…(μετά 5´ συνεχόμενης αφήγησης) Σύχναζα κάπου στην Παλαιών Πατρών (και λέω αυτή την Π.Π. πού την κόλλησα αλλά τα γονίδια την κάναν τη δουλεία τους) και πήγαινα με το λεωφορείο στο σπίτι. …(ακόμη 5´ αφήγησης) Και την επόμενη μέρα μαθαίνουνε για την επανάσταση οπότε/
/Σ.: Πια επανάσταση (με ύφος που πιότερα θα ταίριαζε σε αφρικανό ιθαγενή που ακούει διάλεξη στο φυσικό του Α.Π.Θ. για την ατμοσφαιρική οπτική);
Π.: Tου Παπαδόπουλου …
Σ.: Α ναι!
Με στιλ ικανοποίησης ότι ντε και καλά δεν είχα καταλάβει την χρονική περίοδο ή κάτι άλλο, διότι πια άλλη επανάσταση θα εννοούσε, φυσικά του grantee ηγέτη. Μα το ’χω στο αίμα μου το θέατρο.
Σ.: και μετά;
Sorry αλλά τα θέλει και μένα ο κώλος μου διότι μιλούσε ακατάσχετα για αρκετά ακόμη λεπτά.
Τελικά κάποια πράγματα συμβαίνουνε για να σε επαναφέρουνε στην πραγματικότητα.
28/7/08
Επανάσταση στην Παλαιών Πατρών.
theme: collera di Dio
27/7/08
Μουσικά ναρκωτικά.
Μάνο, μόνο εσύ έχεις απομείνει να με ανακουφίζεις με την μουσική σου από τον πόνο μου. Μόνο η μουσική σου έχει την δυνατότητα να με παρηγορεί και να με κάνει να ξεχνώ τον πόνο μου. Μέχρι τώρα έχω δοκιμάσει πολλά, διάφορα είδη μουσικής μα η δικιά σου είναι αυτή που απαλύνει πληγές.
Με σεβασμό απευθυνόμενος στην μνήμη σου.
Σε ευχαριστώ.
theme: melancholy
23/7/08
Θεολογούμενα.
theme: teologia
19/7/08
Τα κομμένα σύρματα.
Πολλές φορές δεν τηλεφωνώ γιατί φοβάμαι την απόρριψη. Αποφεύγω την σχέση γιατί φοβάμαι το ρίσκο ή την απόρριψη. Την έλλειψη φλόγας που θα αντικρίσω. Τα κομμένα σύρματα που θα αντικρίσω που στα μάτια μου έτσι θα φαντάζουν τα λόγια σου.
Το ξέρω είναι εγωιστικό να θέλω την σχέση στα δικά μου μέτρα και σταθμά. Είναι σατανικό. Είναι αιτία κακών και οδύνης. Και αυτή είναι η πυγή της θλίψεώς μου. Ο εγωισμός μου και τίποτα άλλο. Πόσο φαιδρός είμαι. Εγώ που κατά τα άλλα πιστεύω πως πρέπει να δέχεσαι τον άλλον χωρίς προϋποθέσεις, όπως αυτός είναι. Πόσο δύσκολο είναι τελικά αυτό.
Θέλω να σου πω πολλά μα δεν μπορώ. Θέλω να σου πω πολλά μα δεν είναι ο καιρός κατάλληλος. Είναι νωρίς ακόμα μ’ ακούς; Είναι νωρίς και εγώ τόσο αδύναμος για να περιμένω. Και γι αυτό κάθομαι και γράφω μήπως τύχει και περάσεις από εδώ και με ακούσεις. Αν και ξέρω πως αυτό είναι απίθανο. Ίσος γράφω για να βρω καταφύγιο. Μα δεν ξέρω αν μπορείς να με ακούσεις. Αν μπορείς να αισθανθείς τους παλμούς των δικών μου συρμάτων.
theme: melancholy
15/7/08
In mare.
Βρίσκομαι στην παραλιακή. Κάθομαι στο μεταίχμιο ξηράς θάλασσάς. Δίπλα μου ένα ζευγάρι φιλιέται. Έχω την θέληση να βουτήξω μα ξέρω πως αυτό δεν μπορεί να καταστεί δυνατό. Κάθομαι κάτω και αυτός είναι ο λόγος που μπροστά μου την θάλασσα την αισθάνομαι στο ίδιο επίπεδο με το έδαφος. Η θάλασσα είναι τόσο επίπεδη ώστε να δύναμαι να θεωρήσω την θάλασσα ως προέκταση του εδάφους. Με την ώρα συνηθίζω στο περιβάλλον και το αισθάνομαι οικείο. Αισθάνομαι οργανικά δεμένος με το περιβάλλον αισθάνομαι μέρος του. Ξαναβλέπω το ζευγάρι που αν και πέρασε ένα τέταρτο συνεχίζει να εκφράσει τον έρωτά του με ασταμάτητα φιλιά. Τους χαίρομαι μα συνάμα τους ζηλεύω διότι ξέρω πως είναι πιο πιθανό να βουτήξω στον Θερμαϊκό παρά να αισθάνομαι ελευθέρα μαζί με τον σύντροφό μου.
theme: melancholy
13/7/08
Σεβασμιότατε κ. κ. Άνθιμε προς τι η τόση φασαρία;
Μα δεν καταλαβαίνετε ότι όλη αυτή η υπεράσπιση της πίστης σας δεν κάνει τίποτα άλλο από το να προδίδει την απιστία σας; Δεν το υποψιάζεστε; Ένας ο οποίος πιστεύει δεν χρειάζεται να πει τίποτα διότι μιλάει η ίδια του η ζωή. Όποιος έχει περιεχόμενο είναι σαν το γεμάτο βαρέλι που όταν αφήνεται σε μία κατηφόρα δεν θορυβεί. Ενώ ο άδειος άνθρωπος είναι σαν το άδειο βαρέλι που όταν αφήνεται σε μία κατηφόρα προκαλεί μεγάλο θόρυβο και αναστάτωση.
theme: teologia
10/7/08
Περί παρά φύσεως.
Η ομοφυλοφιλία είναι φυσικό φαινόμενο που δεν απαντάται μόνο στους ανθρώπους αλλά και στα ζώα. Ο θεός φυσικά και έπλασε τον άνδρα και την γυναίκα αλλά ο γάμος δεν έχει ως βασικό σκοπό του την αναπαραγωγή, αλλά την αγαπητική σχέση των δύο προσώπων. Ένα άτεκνο ετεροφυλόφιλο ζευγάρι δεν θεωρείται ανυπόστατο επειδή δεν μπορεί να έχει παιδιά. Αλλά φυσικά η κοινωνία και σε αυτόν τον τομέα είναι αυστηρότατη και έχει πολλούς τρόπους να ταπεινώνει τέτοιου είδους ζευγάρια.
Η φύση εκδικείται. Να το ξέρουν καλά αυτοί που την βιάζουν.
theme: teologia
8/7/08
Per gli amici.
Όσο πιο πολλούς ανθρώπους έχεις τριγύρω σου τόσο πιο μόνος νιώθεις. Όσο περισσότερους ανθρώπους έχεις κοντά σου τόσο λιγότερες ευκαιρίες έχεις να τους ξέρεις καλύτερα. Όσο περισσότερους φίλους έχεις τόσο λιγότερο χρόνο μπορείς να τους αφιερώσεις.
Δεν έχω πολλούς φίλους αλλά με αυτούς που έχω θέλω όταν τους βλέπω να τους δίνω μια μεγάλη αγκαλιά και ένα δυνατό φιλί. Θέλω όταν κλαίω να τους έχω δίπλα μου, στην αγκαλιά μου. Θέλω να με ξέρουν καλύτερα από τον καθένα. Ίσος δεν έχω φτάσει ακόμα σε αυτό το σημείο με τους φίλους μου αλλά είμαι αρκετά ευχαριστημένος και χαρούμενος διότι ξέρω πως τους αγαπώ και με αγαπάν. Και αυτό είναι που πραγματικά με γεμίζει.
Όποιος πονά και δεν το φανερώνει κάνει τον πόνο άρχοντα.
Βάλε κρασί στου φίλου το ποτήρι κι η μοναξιά ας κάνει χαρακίρι.
Όλη η Γη είναι μία πατρίδα.
theme: teologia
7/7/08
Il silenzio.
Αναμονή, μα το τηλέφωνο δεν χτυπά. Το παίρνω μαζί μου όπου πάω μα τίποτα. Αυτή η αναμονή είναι ψυχοφθόρα. Μου είπε πως θα πάρει. Μα πρέπει να πάρει. Είναι τόσο σημαντικό για μένα να πάρει. Να καταλάβω πως με σκέφτεται. Πως βρίσκω πάντα τον τρόπο να στεναχωριέμαι. Είναι ψυχοφθόρα αυτή η αναμονή πραγματικά. Ένα κενό αισθάνομαι μέσα μου, μία θλίψη που είναι αφόρητη.
theme: melancholy
6/7/08
Ελεύθερη ανάγνωση.
Να σαι καλά, εκεί που θες
να πας ^1, στων καημών τις νόρμες
ο πόνος, ^1 και να σκορπάς τα πρωινά
στις μνήμες^2, μην φοβάσαι κρατείς
ακόμα ^2 των ανθρώπων, οι φωνές^4
ας φθίνουν^3, είσαι εκεί που ο χρόνος δεν
επεμβαίνει,^3 (σ)της/ν οργή(ς) ^4 την/ς ξεφτίλα(ς) μας.
ο χρόνος/πόνος θα κάνει να φθίνουν(;)
Να σαι καλά.
theme: arte
29/6/08
Θέματα Εκκλησιολογίας.
Η εκκλησία είναι η μητέρα μας και ποτέ η μητέρα δεν είναι σωστό να ασχολείται με το κρεβάτι των παιδιών της.
theme: teologia
20/6/08
La solitudine.
Αλλά όλο αυτό έχει ένα σίγουρο τέλος. Τη μοναξιά. Όταν όλη την ζωή κυνηγάς αυτά αυτό που τελικά μένει είναι η μοναξιά και τίποτα άλλο. Μα δεν την θέλω έτσι την ζωή μου. Δεν υπάρχει ελπίδα. Δεν υπάρχει χαρά. Μόνο απουσία θλίψη και μοναξιά.
theme: melancholy
19/6/08
Γεύση ανατολής.
Gad Elbaz. Μία πρόταση από την ισραηλιτική ανατολή. Αρκετά μοντέρνα, μα πάντα με στοιχεία που να θυμίζουν ανατολή.
theme: musica
17/6/08
Το διαρκές έγκλημα σε βάρος των δικαιωμάτων των ομοφυλόφιλων.
Μας πήραν χαμπάρι. Πάντως πολύ καλή η ιδέα των γρασιδιών της θεολογικής! Άντε και του χρόνου στα γρασίδια της μητροπόλεως Θεσσαλονίκης!
theme: Thess
15/6/08
Γλωσσολογικές περιπλανήσεις.
Οι περισσότεροι μάλλον εννοούν αυτά που εγώ δεν εννοώ. Έχετε σκεφτεί ποτέ ποιος είναι ο λόγος που οι περισσότεροι που έχουν διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό είναι συνήθως “περίεργοι χαρακτήρες”. Έχετε σκεφτεί ποτέ γιατί οι περισσότεροι συμπεριφέρονται με τρόπους που άνετα χαρακτηρίζονται τρόποι κακίας; Ένας ηθελημένα αόρατος καθρέφτης μας δείχνει το πρόσωπό μας. Ανακλούν την κακία που έχουν δεχτεί και δέχονται από την κοινωνία. Ηθελημένα γιατί δείχνει το πραγματικό πρόσωπό μας. Μα το δείχνει τόσο αληθινά που μόνο με τους πιο άσχημους χαρακτήρες παραμυθιών μπορεί να παραλληλιστεί. Το δείχνει αληθινό γιατί καθρεφτίζει την κακία της καρδιάς μας που έχει χαράξει ανεξίτηλες πληγές στην προσωπικότητά τους. Η χαρά είναι ένας δρόμος που περνά από την αυτογνωσία. Και η αυτογνωσία είναι ένας δρόμος που περνά από τον συνάνθρωπο και την κτίση. Αυτός είναι και ο λόγος που ο Χριστός στην παραβολή της κρίσεως λέει “ἐφ' ὅσον ἐποιήσατε ἑνὶ τούτων τῶν ἀδελφῶν μου τῶν ἐλαχίστων, ἐμοὶ ἐποιήσατε Ματθ. 25,40” Ας αρπάξουμε την ευκαιρία που μας δίνουν οι συνάνθρωποί μας και ας καταλάβουμε την κακότητά μας ώστε καταλαβαίνοντάς την γινόμαστε αυτόματα πιο ανεκτικοί με τον άλλον. Καταλαβαίνοντάς την μπορούμε να χαρούμε και να αγαπήσουμε πραγματικά.
theme: teologia
11/6/08
Ερμηνευτικό σχόλιο.
theme: teologia
Να ευχαριστήσουμε τον παναγιότατο μητροπολίτη Άνθιμο.
Να ευχαριστήσουμε τον παναγιότατο μητροπολίτη Άνθιμο για τα Χρηστοκεντρικά του κηρύγματα. Να τον ευχαριστήσουμε γιατί ποτέ δεν ξεχνά πως το κήρυγμα ερμηνεύει το μυστήριο της θείας οικονομίας τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο. Να τον ευχαριστήσουμε γιατί ποτέ δεν ξεχνά πως η Εκκλησία δεν είναι ούτε ηθικοπλαστικό σχολείο ούτε εθνικοπατριωτικό τσιφλίκι του καθενός.
http://www.youtube.com/watch?v=h5NFL_F_OiA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=i3mT9binCUQ&feature=related
Να τον ευχαριστήσουμε πάνω από όλα για τις δημοκρατικότατες ιδέες του που δεν παύει να τις υπαινίσσεται ή να τις λέει ξεκάθαρα σε κάθε περίσταση. Να τον ευχαριστήσουμε για τα φιλειρηνικά αισθήματα που θρέφει για τους συνανθρώπους και γείτονές μας παιδιά του ίδιου θεού διότι πάνω από όλα ἀγαπᾶν τὸν πλησίον ὡς ἑαυτὸν και ἀγαπᾶτε τοὺς ἐχθροὺς ὑμῶν που λέει και η γραφή. Να τον ευχαριστήσουμε γιατί γνωρίζει καλά πως στην αγάπη δεν χωρά διεκδίκηση.
http://www.youtube.com/watch?v=_R6s7vDJIes
http://www.youtube.com/watch?v=IlJ_mVE3Xrw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=JIXPoCQK8KE&feature=related
Επειδή μαθαίνω πως πολλοί θέλουν να εκφράσουν τις ευχαριστίες τους, προσφέρω χώρο στα σχόλιά μου για ευχαριστήρια μηνύματα.
theme: collera di Dio
4/6/08
Συμπτώσεις.
theme: teologia
1/6/08
Ερμηνευτικό σχόλιο
Για το τσιγάρο δε έχω ακούσει πολύ πιο εξωπραγματικές αφασίκες απόψεις από μοναχούς κυρίως όπως ότι είναι η πορνεία του στόματός (φυσικά το μυαλό κυρίως των μονάχον αλλά και των ανθρώπων της εκκλησίας είναι πάντα στην πορνεία) ή ότι όσοι καπνίζουν θα πάνε κατευθείαν στην κόλαση διότι ομοιάζουν με τον διάβολο που βγάζει καπνούς από το στόμα την μύτη και τα αυτιά (!!!!) αλλά ας μην επεκταθώ σε φαιδρές απόψεις.
Πρόσφατα διάβασα το εξής «Το ανθρώπινο σώμα είναι ιερό ποίημα του Θεού, ναός του Αγίου Πνεύματος και γι’ αυτό δεν μπορούμε να το παραδίνουμε στην ακολασία, διαφορετικά "ει τις τον ναόν του Θεού φθείρει φθερεί τούτον ο Θεός, ο γαρ ναός του Θεού άγιος εστίν, οίτινες έστε υμείς". Με βάση λοιπόν αυτή την αρχή, η ομοφυλοφιλία θεωρείται από την Εκκλησία ως μία από τις χειρότερες μορφές αμαρτίας, αισχρό βδέλυγμα μπροστά στο Θεο.» από θεολόγο καθηγητή. Φαντάζομαι πως τα ίδια θα διδάσκει και στο σχολείο που είναι διορισμένος.
Αλλά εδώ έχω να προτείνω κάτι άλλο το οποίο το παίρνω από μία μεταφραστική εργασία της καινής διαθήκης τεσσάρων καθηγητών πανεπιστημίου. Η ανεπίσημη ονομασία είναι «η μετάφραση των τεσσάρων». Και είναι οι εξής. Γεώργιος Γαλίτης, Ιωάννης Καραβιδόπουλος, Ιωάννης Γαλάνης και Πέτρος Βασιλειάδης. Και πάλι αντιγράφω από την μετάφραση αυτήν την φορά «1Κορ. 3,17 Αν κάποιος, λοιπόν, με τις διαιρέσεις καταστρέφει το ναό του Θεού, αυτόν θα τον αφανίσει ο Θεός. Γιατί ο ναός του θεού είναι άγιος, κι ο ναός αυτός είστε εσείς.». Νομίζω πως το τοπίο είναι πιο ξεκάθαρο μετά την μεταφραστική παρέμβαση.
theme: teologia
31/5/08
dedicazione
Το παρακάτω κομμάτι αφιερωμένο σε έναν πολύ καλό φίλο.
Ο Αχιλέας απ’ το Κάιρο. Κώστας Τουρνάς
theme: musica
23/5/08
Αν ήμουν προληπτικός θα έλεγα πώς είναι σημαδιακό.
Κατά καιρούς έχω δει τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης στο αεροδρόμιο. Τον Ευάγγελο Βενιζέλο σε εστιατόριο - καφέ. Τον νομάρχη σε μηχανάκι πάνω στην Αγγελάκι. Τον Νικήτα Τσακίρογλου σε αίθουσα τέχνης. Και τον Αλέξη Τσίπρα σε αμάξι συνοδηγός ενώ εγώ ήμουν στο λεωφορείο πάνω στην Βασιλίσσης Όλγας.
Θα ήθελα πολύ κάποτε να δω την Λιάννα Κανέλη αλλά δυστυχώς δεν την έχω δει ακόμα.
theme: Thess
19/5/08
Φίλε μου εγώ πιστεύω πως οι γκέι είναι πρόβλημα για την κοινωνία.
theme: collera di Dio
16/5/08
Από την πλευρά του θύτη και από την πλευρά του θύματος
Μουσική/Στίχοι: Χατζηνάσιος Γιώργος/Γκάτσος Νίκος.
Στου κόσμου τη φρίκη
τσακάλια και λύκοι / αχόρταγοι λύκοι
ξεδιάντροπο στήσαν χορό.
και εγώ δίχως φίλο
μια θέση στον ήλιο
μια θέση στον ήλιο ζητώ.
Σκοτεινά του ουρανού τα μπαλκόνια
σκοτεινοί και οι ανθρώποι στην γη
που θα βρούμε καρδιά μου συμπόνια
πού θα βρούμε καρδιά μου στοργή.
στου κόσμου τη γύμνια
ξύπνησαν τα αγρίμια
κι άρχισαν κυνηγητικό.
και γω έρμο φίλο
μια θέση στον ήλιο
μια θέση ζωή σου ζητώ.
Όπως καταλαβαίνετε το μουσικό κομμάτι το βλέπω και από την πλευρά του θύτη και από την πλευρά του θύματος. Και λειτουργεί οργανικά μία αμφισημία που κάνει τα πράγματα να φέρονται πιο ανθρώπινα πιο κτιστά πέρα από κάθε πουριτανική και διιστική αντίληψη.
theme: musica
12/5/08
Κάθε χρονική τομή είναι συμβατική.
12/05/2007 πρώτη Διαδικτυακή εμφάνιση του Σμέμνιου Ναΐτη. Από τότε πολλά έχουν συμβεί μάλλον γραφτεί, πολλά έχουν αλλάξει και στο blog και στην ζωή. Και επειδή κάθε χρονική τομή νομίζω πως είναι μία ευκαιρία για βελτίωση για αλλαγή για παύση, ανασυγκρότηση και δράση, σας προτρέπω αντί τα σχόλιά σας να περιέχουν ευχές να περιέχουν κριτική είτε εποικοδομητική είτε όχι, αμφότερες ευπρόσδεκτες θα είναι. Τι δεν σας άρεσε, τι θα έπρεπε να αλλάξει, τι δεν κατανοείται, τι βλέπεται παράλογο, τι περιμένατε που δεν ήρθε ή τι ήρθε που δεν το περιμένατε, πια είναι η δική σας οπτική του θέματος. Μία σφυγμομέτρηση που ίσος μου κάνει καλό, ίσος πάλι με αφήσει ανέπαφο.
Αυτό που δεν θα είναι σε καμία περίπτωση ευπρόσδεκτο θα είναι τα σχόλια που δεν θα δείχνουν σεβασμό στην διαφορετικότητα είτε της αντίληψης είτε της επιλογής είτε της φύσης οποιουδήποτε.
Προκαταβολικός ευχαριστώ για τον χρόνο και την διάθεση που τυχόν αφιερώσατε είτε τώρα είτε πριν.
theme: teologia
4/5/08
Για να σκανδαλίζονται οι μεγάλοι και να μαθαίνουν οι μικροί.
Απόσπασμα από ένα ποίημα του Αγίου Συμεών του νέου θεολόγου.
Νῦν οὖν ὑπάρχεις τά φρικτά ἐν ἡμῖν πάντα πράσσων.
Ποῖα φρικτά; Ἀκούσατε ἐκ τῶν πολλῶν ὀλίγα˙
εἰ γάρ καί, ἅ εἰρήκαμεν, ὑπέρ ἔκπληξιν πάντα,
ἀλλ᾿ ὅμως ἄρτι ἄκουε φρικτότερα ἐκείνων!
Μέλη Χριστοῦ γινόμεθα, μέλη Χριστός ἡμῶν δέ,
καί χείρ Χριστός καί ποῦς Χτιστός ἐμοῦ τοῦ παναθλίου,
καί χείρ Χριστοῦ καί ποῦς Χριστοῦ ὁ ἄθλιος ἐγώ δέ.
Κινῶ τήν χεῖρα, καί Χριστός ἡ χείρ μου ἔστιν.
– Ἀμέριστον γάρ νόει μ οι θεότητα τήν θείαν! –
Κινῶ τόν πόδα καί, ἰδού, ἀστράπτει ὡς ἐκεῖνος˙
μή εἴπῃς, ὅτι βλασφημῶ, ἀλλ᾿ ἀπόδεξαι ταῦτα
καί τῷ Χριστῷ προσκύνησον τοιοῦτόν σε ποιοῦντι!
Εἰ γάρ καί σύ θελήσειας, μέλος αὐτοῦ γενήσῃ,
καί οὕτω μέλη ἅπαντα ἑνός ἡμῶν ἑκάστου
μέλη Χριστοῦ γενήσονται, καί Χριστός ἡμῶν μέλη,
καί πάντα τά ἀσχήμονα εὐσχήμονα ποιήσει
κάλλει θεότητος αὐτά κατακοσμῶν καί δόξῃ,
καί γενησόμεθα ὁμοῦ θεοί Θεῷ συνόντες,
ἀσχημοσύνην σώματος ὅλως μή καθορῶντες,
ἀλλ᾿ ὅλοι ὅλῳ σώματι Χριστῷ ὁμοιωθέντες,
καί μέλος ἕκαστον ἡμῶν ὅλος Χριστός ὑπάρξει.
Εἰς γάρ πολλά γινόμενος εἷς ἀμέριστος μένει,
μερίς ἑκάστῃ δέ αὐτός ὅλος Χριστός ὑπάρχει˙
πάντως οὖν οὕτως ἔγνωκας Χριστόν καί δάκτυλόν μου
καί βάλανον – οὐκ ἔφριξας, ἤ σύ καί ἐπῃσχύνθης;
Ἀλλά Θεός σοί ὅμοιος οὐκ ᾐσχύνθη γενέσθαι,
σύ δέ ἐκείνῳ ὅμοιος αἰσχύνῃ γεγονέναι;-
Οὐχί ἐκείνῳ ὅμοιος αἰσχύνομαι γενέσθαι,
ἀλλά ἐκεῖνον ὅμοιον τοῦ ἀσχήμονος μέλους
ῥηθέντα βλασφημίαν σε εἰπεῖν ὑπενοήθην.-
Κακῶς ἄρα ὑπέλαβες, οὐ γάρ ἄσχημα ταῦτα!
Μέλη δέ Χριστοῦ εἰσι κρυπτά, καλύπτονται γάρ,
καί κατά τοῦτο τῶν λοιπῶν σεμνότερα ὑπάρχει
ὡς πᾶσιν ἀθεώρητα τοῦ κρυπτοῦ κρυπτά μέλη,
ἐξ οὗ τό σπέρμα δίδοται ἐν συνουσίᾳ θείᾳ,
θεῖον ἐν θείᾳ τῇ μορφῇ φρικτῶς μεμορφωμένον
ἀπό θεότητος αὐτῆς ὅλης, ὅλος Θεός γάρ,
ὅς συνενοῦται μεθ᾿ ἡμῶν, ὤ φρικτοῦ μυστηρίου!
Καί γάμος ὄντως γίνεται, ὁ ἄρρητος καί θεῖος˙
ἑνί ἑκάστῳ μίγνυται, καί πάλιν ταῦτα λέξω
ὑφ᾿ ἡδονῆς, καί ἕκαστος ἑνοῦται τῷ Δεσπότῃ.
Εἰ οὖν ὅλῃ ὅλον Χριστόν σαρκί σου ἐνεδύσω,
ἀνεπαισχύντως ἅπαντα νοήσεις, ἅπερ λέγω.
Εἰ δέ οὐδ᾿ ὅλως ἤ ἐπίβλημα μικρόν, ἀχράντου
χιτῶνος λέγω τοῦ Χριστοῦ, ἐπέβαλες ψυχῇ σου,
ἐν ἱματίῳ παλαιῷ, ἐν ἑνί πάντως τόπῳ
ὑπάρχεις καί αἰσχύνεσαι τά λοιπά πάντα μέλη,
τό σῶμα κεκτημένος δέ ῥυπαρόν ὅλον μᾶλλον,
ἐνδεδυμένος ῥυπαρά, πῶς οὐκ ἐρυθριάσεις;
Ἐμοῦ λαλοῦντος τά φρικτά περί μελῶν ἁγίων
καί δόξαν βλέποντος πολλήν καί τόν νοῦν λαμπομένου
καί χαίροντος καί σαρκικόν μηδέν ἐνθυμουμένου,
σύ μέν τάς σάρκας βλέπει σου τάς κατερρυπωμένας
καί τῷ νοΐ τάς πράξεις σου διέρχῃ τάς ἀτόπους,
καί ὁ νοῦς σου τούτοις ἀεί ὡς σκώληξ ἰλυσπᾶται.
Διό προσάπτεις τῷ Χριστῷ κἀμοί τήν σήν αἰσχύνην
καί λέγεις˙ Οὐκ αἰσχύνῃ σύ περί τῶν ἀσχημόνων,
μᾶλλον δέ εἰς ἀσχήμονα μέλη Χριστόν κατάγειν;
Ἐγώ δέ πάλιν λέγω σοι˙ Βλέπε Χριστόν ἐν μήτρᾳ,
καί τά ἐν μήτρᾳ νόησον καί μήτραν ὑπεκδύντα,
καί πόθεν ἐξερχόμενος ὁ Θεός μου διῆλθε!
Καί πλεῖόν τι εὑρήσειας, ὑπέρ ἅ ἐγώ εἶπον,
ἅπερ καί κατεδέξατο εἰς ἡμετέραν δόξαν,
ἵνα μηδείς αἰσχύνηται μιμούμενος ἐκεῖνον
μηδέ, ἅ πέπονθε, λαλῶν ἤ καί αὐτός πανθάνων.
Ἄνθρωπος ὅλος γέγονε καί Θεός ὅλος ὄντως,
εἷς οὗτος, οὐ μεμέρισται, ἀνήρ τέλειος πάντως˙
ὁ δέ αὐτός Θεός ἐστιν, ὅλος μέλεσιν ὅλοις.
Οὕτως ἐγένετο καί νῦν ἐν τοῖς ἐσχάτοις χρόνοις
ὁ Συμεών ὁ ἅγιος, Εὐλαβής ὁ Στουδίτης,
οὗτος οὐκ ἐπῃσχύνετο μέλη παντός ἀνθρώπου
οὐδέ γυμνούς τινας ὁρᾶν, οὐδέ γυμνός ὁρᾶσθαι˙
εἶχε γάρ ὅλον τόν Χριστόν, ὅλος αὐτός Χριστός ἦν,
καί μέλη ἅπαντα αὐτοῦ καί παντός ἄλλου μέλη
καθ᾿ ἕν καί πάντα ὡς Χριστόν οὗτος ἀεί ἑώρα
καί ἔμενεν ἀκίνητος, ἀβλαβής, ἀπαθής τε,
ὡς ὅλος ὤν Χριστός αὐτός καί Χριστόν πάντας βλέπων
τούς βαπτισθέντας καί Χριστόν ὅλον ἐνδυσαμένους.
Εἰ δέ γυμνός ὑπάρχεις σύ καί σάρξ σαρκός προσψαύσει,
θηλυμανής γεγένησαι ὡς ὄνος ἤ ὡς ἵππος,
ἵνα τί καί τόν ἅγιον τολμᾷς ἐνδιαβάλλειν
καί βλασφημεῖς εἰς τόν Χριστόν, τόν ἡμῖν ἑνωθέντα
καί δόντα τήν ἀπάθειαν δούλοις αὐτοῦ ἁγίοις;
theme: teologia
Έχουν ένα ευρύχωρο μέρος της καρδιάς τους για μένα.
theme: sophistication
2/5/08
H παρουσία κάποιων ατόμων έθαλε την θλίψη μου.
Αυτές τις μέρες αποφάσισα να απομακρυνθώ από κάποιους ανθρώπους που είχαν εισβάλει ευχάριστα και απρόσμενα στην ζωή μου. Αποφάσισα να το κάνω για δύο λόγους. Αφενός δεν αντέχω την αγένεια και την αδιακρισία των ανθρώπων. Αφετέρου επειδή και εγώ με την σειρά μου αν και λεκτικά είχα ξεκαθαρίσει το πως έχουν τα πράγματα, με τις πράξεις μου και με την συμπεριφορά μου ήμουν αδιάκριτος και είχα δημιουργήσει φρούδες ελπίδες. Καταλαβαίνω πως αυτά είναι αδυναμίες μου. Δύστυχος δεν είμαι άγιος, αλλά κτιστός άνθρωπος με πάθη και αδυναμίες. Χωμένος μέσα στην αυτοαπασχόλησή μου δεν μπήκα στην θέση τους και δεν είχα καταλάβει το πώς αυτοί αντιλαμβάνονταν την συμπεριφορά μου. Και αυτό είναι το λάθος μου. Που είναι αυτό το λάθος, η πλέον σαθρή βάση σε οποιαδήποτε σχέση.
1 Μαΐου
Σαχλά παιχνίδια.
Τι να πω; ίσος αυτός είναι ένας καλός τρόπος για να κατανοήσεις πόσο αντίξοη είναι η κοινωνική πραγματικότητα. Μία εκπαιδευτική διαδικασία προσαρμοσμένη στην παρούσα κοινωνική πραγματικότητα. Η μήπως όλα αυτά (το να επιδιώκουμε όλη την μέρα την σαχλαμάρα και τις ανούσιες συζητήσεις) είναι χρήσιμα επειδή μας κάνουν να σταματούμε να σκεφτόμαστε;
theme: melancholy
28/4/08
Κωνσταντίνος Καβάφης, σαν σήμερα.

theme: arte
24/4/08
21/4/08
Υγιείς έκφανση του ανατρεπτικού χριστιανικού μηνύματος.
Έπραξαν απλός το αυτονόητο, είδαν τους συνανθρώπους τους σαν παιδιά του ίδιου θεού και θεώρησαν την σιωπή συνενοχή. Κατάγγειλαν τον εργασιακό μεσαίωνα και με ανοιχτή επιστολή κατηγορούν τους συμπολίτες τους και την πολιτεία για την άγρια εκμετάλλευση λαθρομεταναστών και την υποκρισία τους. Ο λόγος για 7 Ιερείς από 7 χωριά του νομού Άρτας (Γραμενίτσας, Ελεούσας, Καλαμιάς, Κωστακιών, Ρώκκα, Χανοπούλου, Χαλκιάδων) που με αφορμή χριστουγεννιάτικη πυρκαγιά (σε πτηνοτροφείο το οποίο χρησιμοποιούσαν 120 περίπου Ρουμάνοι για να ζουν και η οποία ευτυχώς απετράπη) επανέφεραν τα θεολογικά τους αισθητήρια σε πιο ευαίσθητες κοινωνικά συχνότητες. Ευτυχώς που και κάποιοι πράττουν απλός το αυτονόητο για να μας δείχνουν πως έστω και σπερματικά υπάρχουν υγιείς εκφάνσεις του χριστιανικού μηνύματος.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100043_10/01/2008_254940
theme: teologia
19/4/08
Διαδικτυακός Δυϊσμος
Στον κυβερνοχώρο η αίσθηση της ελευθερίας, που μόνο κατ’ επίφαση καλείται ελευθερία, δίνει το έναυσμα για κάθε λογής έκφραση της ανθρώπινης σκέψης.
Στο φυσικό κόσμο η οποιαδήποτε διαδικτυακή έκφραση που αιτιάται από την φαινομενική ελευθερία του κυβερνοχώρου ως προς την ουσία της εμφορείται από την αβεβαιότητα που της παρέχει το απρόσωπο του ανελεύθερου και κατά πάντα παρακολουθούμενου κυβερνοχώρου. Με άλλα λόγια για τον φυσικό κόσμο η ανθρώπινη σκέψη που εκφράζεται στον κυβερνοχώρο είναι ανυπόστατη με αυτές τις προϋποθέσεις.
Στον κόσμο του κυβερνοχώρου η οποιαδήποτε διαδικτυακή έκφραση απο οτιδήποτε κι αν αιτιάται, ως προς την ουσία της είναι αληθηνή. Με άλλα λόγια για τον κόσμο του κυβερνοχώρου η ανθρώπινη σκέψη που εκφράζεται σε αυτόν είναι ενυπόστατη.
Αυτός είναι ο ορισμός του διαδικτυακού η κυβερνοχωρικού δυϊσμού.
theme: sophistication
18/4/08
Γεύση ανατολής.
Sami Yusuf – Mother Μία πρόταση διαφορετική, με έντονα αρώματα ανατολής.
theme: musica
12/4/08
Η ισότητα σημαίνει αρμονία.
Για τους ανθρώπους η ισότητα είναι σύμφωνη με τη φύση τους. Ότι παραπάνω είναι αιτία πολέμου και ότι λιγότερο αιτία μίσους.


theme: politica
7/4/08
Θεολογικό παραλήρημα στιχουργικών προκλήσεων.
Αφιερωμένα εξαιρετικά ιδιαιτέρως σε όσους σκανδαλίζονται.
Το τελευταίο αντίο
Το τελευταίο αντίο το βρήκαμε γραμμένο
στους βίους των αγίων που ήταν αμαρτωλοί
που πείνασαν γι αγάπη που δίψασαν γι αγάπη
και περπατήσαν μόνοι ολόκληρη ζωή
Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Μουσική: Διονύσης Τσακνής
Μπαρ «Το ναυάγιο»
Αν θες ν’ αγιάσεις πρέπει ν’ αμαρτήσεις
ε, κι αν προλάβεις, ας μετανοήσεις.
Αρλέτα
Τον ίδιο το Θεό
Τον ίδιο το Θεό να είχα απέναντί μου
σου λέω προτιμώ στην κόλαση μαζί σου
Στίχοι: Γιώργος Παρώδης
Μουσική: Γιώργος Παπαποστόλου
theme: musica
4/4/08
Θεολόγοι σκίστε τα πτυχία σας.
Βρήκα θησαυρό και σας τον παρουσιάζω.
Ο Αγαπητός Πατέρας Φιλόθεος Φάρος στην εκπομπή «Στα άκρα» της ΝΕΤ την Παρασκευή 4/1/2008
1ο μέρος, 2ο μέρος, 3ο μέρος, 4ο μέρος, 5ο μέρος, 6ο μέρος, 7ο μέρος, 8ο μέρος.
μα δεν είναι γοητευτικότατος;
Υ.Γ. Τρία σχετικά με το θέμα που βρήκα την 07/04/2007 πρώτο δεύτερο τρίτο
theme: sophistication
2/4/08
Επιστολή στον Παναγιότατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης.
Παναγιότατε, σε έναν Ορθόδοξο που δεν είναι Έλληνας, π.χ. αν είναι Τούρκος ή Σλαβομακεδόνας ή Ρώσος ή Βούλγαρος ή Αλβανός ή Αμερικάνος ή Κενιάτης ή οτιδήποτε άλλο, τι έχουν να πουν τα Εθνικοπατριωτικά κηρύγματα που κατά καιρούς προσφέρουν άπλετη ηδονή σε κάθε Εθνικιστή; Πώς είναι δυνατόν να ακούγεται ο Εθνικός Ύμνος μέσα στις Εκκλησίες; Γιατί να μην ακουστεί και ο Εθνικός Ύμνος της Αλβανίας ή της Τουρκίας εφόσον στο εκκλησίασμα βρίσκεται και ένας Αλβανός ή ένας Τούρκος; Τι νομίζεται πως είστε παράρτημα του υπουργείου εξωτερικών; Πού πήγε η Χρηστοκεντρικότητα του Θείου λόγου; Πού πήγε η ερμηνεία του μυστηρίου της Θείας Οικονομίας; Που πήγε ο οικουμενικός χαρακτήρας του Χριστιανικού μηνύματος; Ο λόγος σας μάλλον Ελληνοκεντρικός (με την στενή κιόλας έννοια του Ελληνισμού) παρά Χρηστοκεντρικός είναι.
theme: teologia
1/4/08
Πήγε να συναντήσει τον μεγάλο του έρωτα
Πήγε να συναντήσει τον μεγάλο του έρωτα, τη Μελίνα Μερκούρη, ένας άνθρωπος που βίωσε τον οικουμενικό Ελληνισμό. Ένας άνθρωπος που αρνήθηκε να υπηρετήσει με την τέχνη του πράγματα αλλότρια. Ένας άνθρωπος που αυτοεξορίστηκε στην Ευρώπη.
Υ.Γ. Ένα κείμενο σχετικό που πολύ με συγκίνησε.
theme: politica
12/3/08
Πάτερα Φιλόθεε, είναι αμαρτία η ομοφυλοφιλία;

Η συνέντευξη πάρθηκε από το τελευταίο βιβλίο του Πατέρα Φιλόθεου Φάρου «ΣΥΓΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ Αυτοβιογραφία, σσ, 308-313» και διατηρήθηκε η ορθογραφία του κειμένου. Οι παραπομπές είναι πρόσθετες και πρόχειρες.
ΕΡ: "Αμαρτία" ή "κουσούρι" είναι η ομοφυλοφιλία; Με τέτοιες θέσεις μήπως οι κληρικοί απορρίπτουν ένα τμήμα της κοινωνίας;
ΑΠ: Ο Χριστός δήλωνε κατηγορηματικά: «Εγώ δεν ήρθα να κρίνω τον κόσμο αλλά να τον σώσω» (Ιωάν. 12,47).Συμβούλευε «μην κρίνετε, ίνα μη κριθήτε»(Ματθ. 7,1). Δηλαδή, η έννοια της κρίσεως και πολύ περισσότερο της κατακρίσεως του άλλου είναι εντελώς αντιχριστιανική. Οι εντολές του Χριστού είναι δύο: η αγάπη για τον Θεό και η αγάπη για τον συνάνθρωπο. Ως προς την σεξουαλικότητα, θα πρέπη να κάνουμε σαφές ότι ο Χριστός αντιμετωπίζει τις ερωτικές παρεκτροπές με πάρα πολύ μεγάλη επιείκεια. Ουδέποτε αναφέρεται στην ομοφυλοφιλία.
ΕΡ: Μήπως απλώς έχουμε να κάνουμε με μια «συντηρητική στάση» της Ιεραρχίας και των κληρικών απέναντι στα ζητήματα της ιδιωτικής ζωής, όπως είναι οι προγαμιαίες σχέσεις ή οι «σεξουαλικές ιδιαιτερότητες»;
ΑΠ: Πέφτετε έξω να τη θεωρήτε απλά συντηρητική. Αυτή είναι μεθόδευση, δεν είναι συντηρητικότητα. Πρέπει να γίνει ένας αποπροσανατολισμός για να μπορέσουμε να σώσουμε το τομάρι μας. Αλλιώς είμαστε φοβερά έκθετοι. Εμφανιζόμαστε αυστηροί και βράχοι ηθικής με το αζημίωτο, ενώ η ανηθικότητα κατά τον Ιησού Χριστό είναι η καλοπέραση, η πολυτέλεια και η χλιδή. Αυτό είναι το άκρον άωτον της ανηθικότητας. Επιπροσθέτως, κυριαρχώντας πάνω στον ερωτισμό –επειδή είναι ένα καίριο μέρος της υπάρξεώς μας– εξασφαλίζουμε πάνω στον άνθρωπο απόλυτη εξουσία. Αυτά λοιπόν είναι πολύ καλά σχεδιασμένα και μεθοδευμένα. Είναι πολύ αφελής ο χαρακτηρισμός αυτής της στάσης ως συντηρητικότητας. Είναι μία μεθόδευση αποπροσανατολισμού και στήριξης της εξουσίας. Ένας τρόπος να εξασφαλίσουμε για τον εαυτό μας ένα άλλοθι. Να φαινόμαστε ως βράχοι ηθικής καταργώντας καίρια την πρόταση του Χριστού.
Όσοι αναφέρονται στην ομοφυλοφιλία επικαλούνται τον λόγο του Αποστόλου Παύλου ότι «οι λοίδοροι, οι πλεονέκτες, οι ειδωλολάτρες, οι μοιχοί και οι αρσενοκοίτες δεν θα κληρονομήσουν την βασιλεία του Θεού» (1Κορ. 6,10). Οι Γραφές όμως έχουν ποιμαντική πρόθεση. Κατά συνέπεια δεν μπορεί να επικαλήται κανείς την αναφορά του Παύλου σαν να είναι ο απόλυτος νόμος. Επιπλέον, ο Απόστολος Παύλος τοποθετεί την ομοφυλοφιλία μαζί με την πορνεία, τη λοιδορία και με την πλεονεξία. Γιατί δεν άκουσα κανένα να βγη να καταδικάση τους πλεονέκτες; Ή μήπως ο χαρακτηρισμός «κουσούρι» δεν αποτελεί λοιδορία; Γιατί λοιπόν τόσο βολικά ξεχνάμε όλες τις άλλες αναφορές και περιοριζόμαστε στην ομοφυλοφιλία; Δεν είναι από ηλιθιότητα, δεν είναι από βλακεία. Όχι, δεν είμαστε τόσο βλάκες εμείς οι παπάδες, κάθε άλλο. Όπως σας είπα, έτσι γλυτώνουμε το τομάρι μας.
Είναι μία απάτη, μία κραυγαλέα απάτη, που ούτε οι άνθρωποι της μαφίας δεν θα έκαναν. Αυτή η απάτη στοιχίζει βάσανα και ταλαιπωρίες σε έναν τεράστιο αριθμό νέων κυρίως ανθρώπων, οι οποίοι καταλήγουν να ζουν με ψυχοφάρμακα. Επειδή ακριβώς αντιμετωπίζουν εσωτερικές συγκρούσεις σε σχέση με τον ερωτισμό τους, εξ αιτίας κάποιων τέτοιων αφορισμών, καταλήγουν στην ψυχική διαταραχή, στο τέλμα. Είναι παροπλισμένοι, αχρηστεμένοι και έχουν χάσει ανεπιστρεπτί το τρένο της ζωής. Και η κατάστασή τους αυτή οφείλεται κυρίως στη στάση των παπάδων που για να σώσουν το τομάρι τους εξαπολύουν όλες αυτές τις κατάρες και τους αφορισμούς, οι οποίοι σε έναν έφηβο λειτουργούν με τρόπο καταλυτικώτατο.
ΕΡ: Ορισμένοι έχουν πει ότι το έιτζ είναι η τιμωρία του Θεού στους ομοφυλόφιλους, οι οποίοι με τη σειρά τους απαντούν ότι για τις «αμαρτίες» ευθύνεται η χριστιανική ηθική.
ΑΠ: Εκείνος ο οποίος λέει ότι ο θεός τιμωρεί δεν είναι χριστιανός. Δεν έχει καμιά σχέση με τον Ιησού Χριστό. Ο Θεός ούτε οργίζεται ούτε εξευμενίζεται ούτε τιμωρεί ούτε εξαγοράζεται. Ο Θεός μόνον αγαπάει. Δεν υπάρχει λοιπόν τιμωρία από το Θεό. Όταν εγώ βιάζω την ίδια μου τη φύση αυτοτιμωρούμαι. Αυτό είναι και η αμαρτία: το να στρεφόμαστε ενάντια στη φύση μας, που είναι τελικά κάτι το αυτοκαταστροφικό και μας οδηγεί στο «θάνατο».
ΑΠ: Στο Ευαγγέλιο η πιο αυστηρή καταδίκη ανθρώπου που πηγαίνει στην Κόλαση βρίσκεται στην παραβολή του πλουσίου και του Λαζάρου. Ο Χριστός μας λέει για έναν πλούσιο που απολάμβανε τα πλούσια φαγητά του. Δίπλα του ήταν ένας φτωχός που μάζευε τα ψίχουλα. Όταν πέθαναν, ο φτωχός πήγε στον Παράδεισο και ο πλούσιος στην Κόλαση, που όμοιά της δεν περιγράφεται πουθενά αλλού στο Ευαγγέλιο. Τι κακό έκανε ο πλούσιος; Ούτε σκότωσε ούτε μοίχευσε ούτε ομοφυλόφιλος ήταν ούτε κλέφτης και ανέντιμος επιχειρηματίας ήταν. Γιατί αυτός ο άνθρωπος βασανίζεται τόσο πολύ; Απλούστατα γιατί δεν παρατήρησε τον Λάζαρο. Ήταν τόσο πολύ αυτό-απασχολημένος ώστε δεν παρατήρησε τον άλλον. Αυτό το αμάρτημα κι εγώ και ο αρχιεπίσκοπος κι εσείς το κάνουμε από το πρωί μέχρι το βράδυ. Γιατί δεν αναφερόμαστε σε αυτό; Την Κόλαση δεν μας την φτιάχνει ο Θεός. Την Κόλαση την φτιάχνουμε εμείς για τον εαυτό μας. Όταν εγώ στρέφωμαι προς τον εαυτούλη μου, νοιάζωμαι μόνο για την καλοπέρασή μου, να εξασφαλίσω ανέσεις, ακόμα και να σώσω την ψυχή μου, αδιαφορώντας για τον άλλον. Δηλαδή, να καίγεται ο κόσμος και να σκέπτωμαι μόνο πώς θα σωθώ εγώ. Όμως ο Χριστιανός πηγαίνει στον Παράδεισο θυσιάζοντας τον Παράδεισο για τον άλλον. Γιατί ο άνθρωπος είναι φτιαγμένος για να είναι σε κοινωνία με τον άλλον. Ο Παύλος λέει ότι «ευχαρίστως πηγαίνω στην κόλαση για να σωθούν οι Εβραίοι αδελφοί μου». Η Κόλαση που κάνει λόγο ο Ιησούς Χριστός και που ο άνθρωπος δημιουργεί για τον εαυτό του είναι η αυτο-απασχόληση και ο εγωκεντρισμός.
Η ανθρώπινη αμαρτία στην οποία ο Χριστός δίνει την μεγαλύτερη έμφαση είναι αυτή της πλεονεξίας, του πλούτου, της υποδουλώσεως στα υλικά αγαθά. Δεν είναι δυνατόν κανείς να αγαπά Θεό και συνάνθρωπο όταν είναι υποδουλωμένος στα υλικά πράγματα, όταν βάζη πρώτες στην ιεράρχηση των αξιών του την καλοπέραση, την άνεση, τη χλιδή… Γιατί ειδωλοποιεί, θεοποιεί και λατρεύει τα πράγματα. Δεν μπορεί να αγαπήση τον συνάνθρωπο, διότι ο άλλος έχει κάτι που θέλει να του το πάρη ή μπορεί ο άλλος να του πάρη κάτι που έχει εκείνος. Οι κληρικοί, λοιπόν, που υποτίθεται ότι είναι μαθητές του Χριστού, θα πρέπη να εμφανίζωνται ότι ακολουθούν τις εντολές Του. Αλλά οι περισσότεροι από εμάς τους κληρικούς περνάμε πάρα πολύ καλά. Το βιοτικό μας επίπεδο είναι πολύ πάνω από το επίπεδο του μέσου ανθρώπου. Και όχι μόνο. Πολλοί ζούμε σε συνθήκες χλιδής. Έχουμε τις Chrysler, τις Mercedes, τα παλάτια μας και ντυνόμαστε σαν μεσαιωνικοί πρίγκιπες. Δηλαδή, όταν ο αρχιεπίσκοπος έκανε αυτή τη δήλωση για τους ομοφυλόφιλους αυτά που φορούσε μπορεί να στοίχιζαν είκοσι και τριάντα χιλιάδες ευρώ. Εάν θα έπρεπε ο αρχιεπίσκοπος να είναι το πρότυπο του καλού Χριστιανού, με βάση την εντολή του Χριστού που καταδικάζει την υποδούλωση στα υλικά πράγματα, δεν θα το κατάφερνε. Ενώ αν αναφέρεται σε μία πράξη που έχει σχέση με τον ερωτισμό είναι πολύ εύκολο να τα καταφέρη. Γιατί; Κατ’ αρχήν κανένας δεν μπορεί να ισχυρισθή ότι είναι ερωτικά ανέπαφος. Ο Μέγας Βασίλειος έλεγε ότι «αν και δεν παντρεύτηκα δεν είμαι παρθένος». Ο δε Συμεών ο Νέος Θεολόγος δεν διστάζει να ομολογήση ότι ήταν και σοδομίτης «γνώμη και προαιρέσει». Καθένας άνθρωπος δεν μπορεί να ισχυρισθή ότι δεν έχει ερωτικές ανησυχίες, λογισμούς ή εμπειρίες. Όμως οι ερωτικές παρεκτροπές, είτε της σκέψης είτε της πράξης, δεν φαίνονται. Αντιθέτως, το γεγονός ότι ζη κανείς σε συνθήκες χλιδής και πολυτέλειας, αυτό δεν μπορεί να το κρύψη. Κατά συνέπειαν ένας κληρικός που ζη σε τέτοιες συνθήκες δεν μπορεί να εμφανιστή σαν κάποιος που τηρεί τις εντολές του Χριστού. Γι’ αυτό είναι πολύ εύκολο να ανακαλύψη κάποια αμαρτία την οποία δεν φαίνεται ότι διαπράττει ο ίδιος.
theme: teologia
10/3/08
Αμαρτία είναι η μαύρη εργασία
Αμαρτία είναι η μαύρη εργασία. Αλλά στην πόλη μου διαδηλώνουνε για αλλότρια όλοι αυτοί οι υπερασπιστές της ηθικής, οι διώκτες των παρά φύση «κατά την δική τους στενή έννοια του όρου παρά φύση» αμαρτημάτων, οι αμαρτωλόπληκτοι φορείς της κάθαρσης τόσο της κοινωνικής, όσο και της εκκλησιαστικής.
theme: teologia
5/3/08
Κύρ’ Δάσκαλε, ξεκαθάρισέ μας την θέση σου
Κύρ’ Δάσκαλε, πρέπει να καταλάβεις πως αφού είσαι χριστιανός δεν δύνασαι να είσαι ούτε Έλληνας ούτε μακεδόνας ούτε καμιάς άλλης εθνικότητας.
Γαλ. 3:27-28
ὅσοι γὰρ εἰς Χριστὸν ἐβαπτίσθητε, Χριστὸν ἐνεδύσασθε. οὐκ ἔνι Ἰουδαῖος οὐδὲ Ἕλλην, οὐκ ἔνι δοῦλος οὐδὲ ἐλεύθερος, οὐκ ἔνι ἄρσεν καὶ θῆλυ· πάντες γὰρ ὑμεῖς εἷς ἐστε ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ.
Πόσο πολύ εκτός χριστιανικού μηνύματος βρισκόμαστε.
Και αντιπαραβάλω στο αναρχικό, αντιρατσιστικό, υπερεθνικό και υπερφυλετικό χορείο της Αγίας Γραφής ερμηνευτικά ένα σύνθημα των Αναρχικών που δεν το θυμάμαι με ακρίβεια, κάτι αρνητικό για την εθνική συνοχή έλεγε, τόσο βαθύτατα χριστιανικό είναι.
Υ.Γ. Το βρήκα! Το σύνθημα των αναρχικών έλεγε «Η ΕΘΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ ΟΙ ΕΞΕΓΕΡΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΤΡΙΔΑ». Και συμπληρώνω. Ούτε οι χριστιανοί έχουνε. Διότι και αυτοί εξεγερμένοι πρέπει να είναι.
theme: teologia
2/3/08
Ζωή με το κομμάτι
αυτό το έργο το 'χω ξαναδεί
πιάνουν τον κλέφτη και όλοι είμαστε ένταξη
έτσι να γίνεται κουβέντα δηλαδή
να μην χαλάσει η τάξη και να 'μαστε ένταξη
δέ θα χαλάσει η τάξη τίποτα δε θ' αλλάξει
Ελένη Βιτάλη.
theme: teologia
1/3/08
Τα θέλω όλα δικά μου
theme: teologia
29/2/08
Με τις τύψεις έχω κάνει μυστική συμμαχία

theme: politica
27/2/08
BLOGOΠΑΙΧΝΙΔΟ
Να ευχαριστήσουμε τον Dante για την πρόσκληση στο παιχνίδι. Να πω την αλήθεια πρώτη φορά όχι μόνο συμμετέχω σε κάτι τέτοιο αλλά και πέφτει στην αντίληψή μου. Το βιβλίο είναι “Η τέταρτη σταυροφορία και η λεηλασία της Κωνσταντινούπολης” του Φίλιπς Τζόναθαν σε μετάφραση Λεωνίδα Καρατζά. Ο τίτλος του πρωτότυπου είναι “The Fourth Crusade and the Sack of Constantinople”
Και σύμφωνα με τους κανόνες του παιχνιδιού, οι οποίοι είναι
1. πιάνουμε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά μας αυτή τη στιγμή
2. το ανοίγουμε στη σελίδα 123 (αν είναι μικρό, παίρνουμε το επόμενο κοντύτερα σε μας, που έχει τουλάχιστον 123 σελίδες)
3. βρίσκουμε την πέμπτη πρόταση
4. αντιγράφουμε τις επόμενες τρεις δλδ την έκτη, έβδομη και όγδοη και
5. βρίσκουμε άλλους πέντε να τους παραδώσουμε την σκυτάλη.
Παραδίδω την σκυτάλη στούς
Εύχομαι να μην σας βάλω σε πολύ κόπο. H συμμετοχή είναι απολύτως προαιρετική.
Ευχαριστώ.
Μεγάλος ερωτικός
Αν μ' αγαπάς κ' είναι όνειρο ποτέ να μην ξυπνήσω γιατί με την αγάπη σου ποθώ να ξεψυχήσω.
Αλλά πιστεύω ακράδαντα πως δεν είναι όνειρο. Εκτός πια κι αν όλη η ζωή είναι. Απλός το άσμα γίνεται η αφορμή για τα μεγάλα.
theme: musica
18/2/08
Η Εκκλησία είναι το σπίτι σας
(Από τον ενθρονιστήριο λόγο του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου 16/2/2008)
Προσωπικά εκτιμώ το ότι παραδέχεται αμέλειες και αναξιότητες.
theme: teologia
14/2/08
Μεγάλα λόγια από γνωστό πολιτικό.
Ή ζωή μας έχει χρώμα όταν είναι μία ζωή μου αγκαλιάζει τους πάντες.
theme: politica
12/2/08
Η προφορά σου χάλια αγάπη μου, αλλά οι ιδέες ντουράτες σαν τον χαρακτήρα σου.
theme: politica
5/2/08
Οι φίλοι μου έχουν διαβάσματα και δεν δύνανται να μου αφιερώσουνε λίγο από τον πολύτιμο χρόνο τους για έναν καφέ ή για να τους δω έστω για λίγο.
Ευτυχώς που υπάρχει ένα υποκατάστατο, ένα γιατρικό. Αφιερωμένο σε όσους το χρειάζονται.
theme: melancholy, Thess
31/1/08
Μηδένα πρὸ τοῦ τέλους μακάριζε
Οι καιροί της αυτοεξορίας ή της εξορίας λόγο ελευθερίας πνεύματος έχουν πάει στο παρασκήνιο περιμένοντας υπομονετικά τους επόμενους όντως ανθρώπους, όντως ελεύθερους. Την θέση τους την έχει πάρει αφενός μία στάση εντελώς ακίνδυνη για τους πάντες και τα πάντα, χωρίς καμιά πνοή δημιουργικότητας, αφετέρου η δίψα για χλιδή και εξουσία η δίψα του αντιχρίστου.
theme: politica
25/1/08
Καβαφικές παράνομες επιθυμίες
Κοντὰ σὲ μιὰ κατάφωτη προθήκη
καπνοπωλείου ἐστέκονταν, ἀνάμεσα σ’ ἄλλους πολλούς.
Τυχαίως τὰ βλέμματά των συναντήθηκαν,
καὶ τὴν παράνομην ἐπιθυμία τῆς σαρκός των
ἐξέφρασαν δειλά, διστακτικά.
Ἔπειτα, ὀλίγα βήματα στὸ πεζοδρόμιο ἀνήσυχα –
ὥς ποὺ ἐμειδίασαν, κ’ ἔνευσαν ἐλαφρῶς.
Καὶ τότε πιὰ τὸ ἀμάξι τὸ κλεισμένο…
τὸ αἰσθητικὸ πλησίασμα τῶν σωμάτων˙
τὰ ἐνωμένα χέρια, τὰ ἐνωμένα χείλη.
Κωνσταντίνος Π. Καβάφης
Ίσος σε κάποιο σοκάκι της Πόλης ,εκεί που ίσος γνώρισε τους πρώτους του έρωτες, περιπλανώμενος θώπευε τους περαστικούς με τα μάτια του. Η μνήμη του τύπωνε την γεύση του έρωτα, που μοιάζει με την γεύση του καλού καπνού ενός καπνοπωλείου. Μετέφερε τους πόθους, τους καημούς και τους πόνους στο χαρτί με κόπο.
theme: arte
23/1/08
Διαδικτυακή επωνυμία – ανωνυμία
Ορμώμενος από την παραπάνω άποψη θα ήθελα να αναφερθώ στην διαδικτυακή επικοινωνία καταρχήν σχετιζόμενη με τα άλλα μέσα επικοινωνίας και έπειτα με την φυσική επικοινωνία, συσχετίζοντας τον συλλογισμό μου με την επωνυμία – ανωνυμία που καθένας μπορεί να επιλέγει.
Κατά πιο βαθμό όμως η μη φυσική επικοινωνία προάγει τις ανθρώπινες σχέσεις; Δεν λέω είναι πολύ πρακτικές όλες οι μορφές σύγχρονης επικοινωνίας. Από την άλλη μου έρχεται στο νου ένα σύνθημα των αναρχικών, που είδα στο πανεπιστήμιο πριν από χρόνια, που πολύ με είχε συγκινήσει και που έλεγε στο περίπου «έχασα τους φίλους μου γιατί/όταν αγόρασαν κινητό». Κατά την γνώμη μου μόνο η κατά πρόσωπο επικοινωνία προάγει ουσιαστικά τις ανθρώπινες σχέσεις. Όλα τα άλλα είναι ή λειτουργούνε ως υποκατάστατα. Και όταν τα υποκατάστατα παίρνουνε την θέση του πράγματος που υποκαθιστούνε και γίνονται αυτά κυρίαρχα στην ζωή μας, τότε η ζωή μας πορεύεται σε μονοπάτια και δρόμους που μόνο υγιείς δεν μου φαντάζουν.
Θεωρό την ανωνυμία αρνητική, περισσότερο αρνητικό θεωρό όμως το κλήμα ανελευθερίας που υπάρχει στον κόσμο. Δέχομαι ότι ίσος η ανωνυμία σημαίνει έλλειψη ανδρείας και θάρρους, πιστεύω όμως ότι το να μην αφήνεις με πλείστους τρόπους τον άλλον να εκφράζεται ελευθέρα είναι το κατεξοχήν ανήθικο και ξεδιάντροπο.
theme: politica
20/1/08
Διαδρομικές ιστορίες στην Θεσσαλονίκη
Πηγαίνω κέντρο με το λεωφορείο (Νο.31). Στέκομαι στο κέντρο στο σημείο που το όχημα έχει άρθρωση (σπάει στα δύο). Τα ακουστικά στα αυτιά να παίζουνε Θανάση Παπακωσταντίνου σε δυνατές εντάσεις. Σε λίγο ανεβαίνει μία παρέα από τρεις νεαρούς. Ο ένας άξιζε (καστανόξανθος, γαλανομάτης, με αρκετά καλό πρόσωπο). Στην αλλαγή του τραγουδιού κατάλαβα πως δεν μιλούσανε ελληνικά. Αρχικά μου φάνηκαν ρώσικα μπορεί να ήταν και αλβανικά (αν και αυτές οι γλώσσες δεν μοιάζουν but anyway). Τα παιδιά ήταν μετάξι τους πολύ άνετα. χέρια στους ώμους, στην μέση κ.λ.π.. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι ο ένας είχε για φόντο στο κινητό του ένα αντρικό πορτρέτο απείρου κάλλους. Εγώ αν είχα κάτι παρόμοιο (λέμε άν) θα το φύλαγα το κινητό μου ως κόρη οφθαλμού. Θα σκεφτεί κανείς. «Αμάν όλα πονηρά τα βλέπεις. Μπορεί να είχε την φωτογραφία του αδερφού του.» Τι να σου πω; Έχω δει αδέρφια που δεν μοιάζουνε καθόλου. Μπορεί να είχε αδερφό μοντέλο. Μπορεί να ήταν ανοιχτοχέρης και όταν ο θεός χάριζε ομορφιά αυτός να χάρισε όλο το μερίδιο που δικαιούταν στον αδερφό του (λέμε τώρα).
Καλοκαίρι 2006.
Πάω κάπου (δεν είναι της παρούσης το που) με το λεωφορείο (Νο.12). Κάθομαι σε θέσεις που είναι αντικριστές από την αριστερή μεριά του οχήματος (αυτές που είναι τέσσερις μαζί.). Μεσημέρι. Φοράω γυαλιά ηλίου. Έξω αφόρητη ζέστη. Απέναντί μου κάθονται δύο κοπέλες που μέχρι την στιγμή που περιγράφω δεν είχαν βάλει γλώσσα μέσα. Μιλάμε μιλούσανε ασταμάτητα. Κάπου μετά την Χ.Α.Ν.Θ. στην αριστερή μεριά του δρόμου ένας νεαρός και εμφανίσιμος εργάτης απείρου σωματικού κάλους ξεφόρτωνε κουτιά από ένα αμάξι. Ξαφνικά ο εργάτης λόγο της ζέστης βγάζει το μπλουζάκι που φορούσε και εμείς (εγώ και οι κοπέλες που κάθονταν απέναντί μου) μέσα από το παράθυρο του λεωφορείου να έχουμε μείνει με ανοιχτό το στόμα κοντεύοντας να πάθουμε εγκεφαλικό από το θέαμα. Η κατάσταση είχε έντονες επιδράσεις στην μορφή των προσώπων μας. Τα έχει κάνει να φαίνονται έκπληκτα και συνάμα ενθουσιασμένα. Το τι ακολούθησε μετά δεν περιγράφεται. Είχα αλλάξει 32 bit χρώματα σαν την οθόνη του πισι μου και οι κοπέλες με καταλάβανε.
theme: Thess
14/1/08
Τα φλερτ του Μορφέα
theme: Thess
8/1/08
Συμμετοχική Ορθοδοξία - Inclusive Orthodoxy
Μία άλλη όψη του χριστιανικού μηνύματος «ολίγον» αιρετική για τα Ελληνικά δεδομένα. Την ιστοσελίδα την βρήκα τυχαία στις ιστολογικές περιπλανήσεις μου. Και να σε περίληψη τι πιστεύουν.
Πιστεύουν ότι η εκκλησία μπορεί να συμπεριλαμβάνει τους ανθρώπους όλων των ταυτοτήτων, τους ανθρώπους όλων των εθνών, τους ανθρώπους από κάθε φυλή, ανεξάρτητα του γενετήσιου προσανατολισμού που αυτοί έχουν. Επιδιώκουν μια αναζωογόνηση της πίστης. Αυτήν την αναζωογόνηση την θεωρούν ορθόδοξη όπως επίσης ορθόδοξη θεωρούν και την δύναμη που θα τους βοηθήσει σε αυτή την αναζωογόνηση, η οποία δύναμη είναι το ρηξικέλευθο μήνυμα του ευαγγελίου, το μήνυμα της αγάπης, το κήρυγμα της ελπίδας για τους καταδυναστευόμενους, το μήνυμα που απευθύνεται προς όλους, ανεξαρτήτως φυλής, εθνότητας, γένους η γενετήσιου προσανατολισμού. Ζητούν την Εκκλησία να επεκτείνει την κοινωνική ενσωμάτωση στηριζόμενη στα θεμέλια της χριστιανικής ορθοδοξίας και ασπαζόμενη τις ριζοσπαστικές συνέπειες του Ευαγγελικού κηρύγματος. Και όλα αυτά λαμβάνοντας υπόψη το ευαγγέλιο, την Ιερή παράδοση αλλά και τα συγγράμματα των ερημιτών Πατέρων και Μητέρων και όχι ερήμην όλων αυτών.
Όλο το εγχείρημα αρκετά ενδιαφέρον μου φαίνεται. Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα είναι διακοσμημένη με φωτογραφίες που θα έλεγε εύκολα κάποιος ότι προέρχονται από ορθόδοξο εκκλησιαστικό περιβάλλον. Παραθέτουν επίσης στα αγγλικά το Πιστεύω και από ότι είδα με μία γρήγορη ματιά δεν έχει διαφορά με το ορθόδοξο.
http://www.truthsetsfree.net
theme: teologia
7/1/08
Το όλο πνεύμα των Χριστουγέννων μου τη δίνει
Δεν στόλισα δέντρο. Δεν έστειλα sms σε φίλους και γνωστούς για ευχές. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου καλύτερο από τους άλλους, διότι και εγώ συμβάλλω ποικιλοτρόπως στην όλη κατάσταση, την ανέχομαι, έχω βολευτεί. Το όλο πνεύμα των Χριστουγέννων μου τη δίνει. Μου φαίνεται πολύ υποκριτικό, πολύ εμπορικό, πολύ επιφανειακό.
Με αγανάκτηση και οργή για την υπάρχουσα κατάσταση και για μένα.
Σμέμνιος Ναΐτης
theme: teologia
5/12/07
Ο μάγος της φυλής - ενορίας
theme: teologia
26/11/07
Ευτυχώς για τους φίλους μπορούμε να είμαστε ακόμα παιδιά.
ΕΥΤΥΧΩΣ Έχουμε την άνεση να φερόμαστε σαν παιδιά σε πρόσωπα που τα θεωρούμε και μας θεωρούν οικεία. Και το τραγούδι παίρνει την αφορμή από την αθωότητα του στίχου. Τάνια Τσανακλίδου - Μαμά γερνάω.
theme: melancholy, musica
17/11/07
Βολτολαγνεία
theme: sophistication, Thess
5/11/07
Make this Christmas bright and gay, Come on out on Christmas Day
Ο στρουμπουλός κύριος στο δεύτερο βίντεο είναι πολύ συμπαθητικός!
Coming Out on Christmas (1992)
ARRANGER : Dean X. Johnson
AUTHOR : Craig Sturgis
I intend to drop a bomb.
On my dear old dad and mom.
For this year, without a doubt,
Is the Christmas I come out.
First I'll get their full attention,
Then slip in a subtle mention:
Lovely tree and by the way
Some of my closest friends are gay
That should do the job okay.
When I come out on Christmas Day.
Oh, say, can you see it now?
Watch my parents have a cow.
Or, perhaps, if fate is kind,
They'll insist that they don't mind.
Then they'll say, "We always guessed.
After all, look how you're dressed.
Seven earrings in each ear.
We're not quite that dense, my dear."
They'll adore me anyway,
When I come out on Christmas Day.
Coming out to everyone
Makes the winter doldrums fun.
It's a noble thing to do.
Why don't you come on out too?
Make the choice. Damn consequence.
Lift your voice. Get off the fence.
Shout it from the highest roof.
Gay is great and you're the proof.
Make this Christmas bright and gay.
Come on out on Christmas Day.
http://www.youtube.com/watch?v=9-TCj6IHUtU
London gay men's chorus
http://www.youtube.com/watch?v=xtkF2euzB0k
Sydney gay and lesbian choir
theme: musica
1/11/07
Ένας στους δέκα; Μάλλον όχι.
Όταν την πρωτοείδα πέθανα στο γέλιο. Άπαιχτος αυτός που την εμπνεύστηκε.
31/10/07
Θεωρώ τον εαυτό μου ανήθικο.
Και για άλλους συναφείς λόγους.
theme: teologia
26/10/07
25/10/2007. Λεωφορείο Νο.39. Περίπου 09:00 το βράδυ.
Με το που μπαίνω στο λεωφορείο κάθομαι απέναντι από ένα παιδί που όπως αποδείχθηκε είχε μία μεστή μπάσα φωνή που πολύ μου άρεσε. Μετά από 4 περίπου λεπτά έγινε ο παρακάτω διάλογος.
Α= Άγνωστος.
Σ= Σμέμνιος.
Α: Συγνώμη να κάνω μία ερώτηση;
Σ: Παρακαλώ.
Α: Μήπως ξέρεις κανένα net-cafe εδώ κοντά;
Σ: Εδώ κοντά, (;;σκέφτομαι;;) δυστυχώς όχι.
theme: Thess
23/10/07
Σαν σήμερα γεννήθηκε ο Μάνος

theme: arte, melancholy, musica, politica
18/10/07
Αν δεν υπάρχει αγάπη τότε τι
Elton John - Belive
http://www.youtube.com/watch?v=-a2RizIrXUM
I believe in love, it's all we got
Love has no boundaries, costs nothing to touch
War makes money, cancer sleeps
Curled up in my father and that means something to me
Churches and dictators, politics and papers
Everything crumbles sooner or later But love, I believe in love
I believe in love, it's all we got
Love has no boundaries, no borders to cross
Love is simple, hate breeds
Those who think difference is the child of disease
Father and son make love and guns
Families together kill someone
Without love, I believe in love
Without love I wouldn't believe
In anything that lives and breathes
Without love I'd have no anger
I wouldn't believe in the right to stand here
Without love I wouldn't believe
I couldn't believe in you
And I wouldn't believe in me
Without love I believe in love
theme: musica
11/10/07
διεσκόρπισε τὴν οὐσίαν αὐτοῦ ζῶν ἀσώτως

22/9/07
Αυτές οι χριστιανές δεν έχουν τον Θεό τους
Και ξαφνικά συναντάω τον Σ.
Έχω αν το δω από τον Μάιο. Ο Σ. είναι ένα τζαζ χριστιανόπουλο που μου έχει εμπιστευτεί κάποια πράγματα για την προσωπική του ζωή. Όσα φυσικά και το ίδιος επιτρέπει στον εαυτό του να διακρίνει. Αυτά τα χριστιανόπουλα είναι να τα λυπάσαι. Τα διέπει όλα ανεξαιρέτως ένα ενοχικό σύμπλεγμα, καρατσεκαρισμένο σου λέω. Τα πάντα είναι αμαρτία. Άσε το άλλο. Νομίζουνε πως τα ξέρουνε όλα. Έχουνε για όλα μία απάντηση. Αυτό δηλαδή δεν είναι εγωισμός; Καλά δεν το συζητώ, η ομοφοβία στους χώρους της εκκλησίας πάει σύννεφο. Δεν κοιτάνε οι στραβάδες να ξεστραβωθούνε και να δούνε τι γινότανε στο βυζάντιο. Δεν κοιτάνε να δούνε πως άγιοι της εκκλησίας δεν είχανε τέτοια κολλήματα. Κάποιοι πατέρες και άγιοι της εκκλησίας ήτανε όχι μόνο ριζοσπαστικοί για την εποχή τους, αλλά και για την δικιά μας εποχή. Γαμώ την ημιμάθειά τους γαμώ. (Σμέμνιε παραφέρεσαι και είσαι και εκτός θέματος.) Α! στο θέμα μου. Τι σας έλεγα, για τον Σ. Που λέτε έμεινα. (Αυτός έχει κάτι απόψεις άστα να πάνε. Χριστιανόπουλο ων.) Πιασμαντό εν τω μέσο της πλατείας. ΝΑΙ μου έκανε πιασμαντό. ΠΙΑΣΜΑΝΤΟ. Και ο λόγος που έμεινα ήταν ο εξής. Αυτό το θυμάμαι που ήταν ένα συνεσταλμένο παιδί. Και τώρα μάτσα μούτσα στην αρχή και χαθήκαμε και μια ο χέρις του στον ώμο μου, μια στην μέση μου και να τα πούμε μεθαυρίο και άλλα. Και εμένα να πω την αλήθεια ο χέρις μου δούλεψε για τα καλά (εδώ σε άλλες περιπτώσεις και δουλεύει, τώρα που είχα και την ευκαιρία).
Γαμώ την ατυχία μου. (σλόγκαν από malvina)
10/9/07
Μάλλον είμαι εκτός πραγματικότητας.
Έτυχε σήμερα το πρωί να περάσω από την πλατεία Αριστοτέλους. Το θέαμα που αντίκρισα μου προξένησε ταραχή. Παντού είχανε στημένες σκαλωσιές με συστοιχίες ηχείων τα οποία προκαλούσαν όχι μόνο αισθητική ρύπανση αλλά και ηχορύπανση. (θα μου πεις και στις συναυλίες που πάς έτσι δεν είναι; Εκεί τουλάχιστον υπάρχει ένας πρακτικός σκοπός.) Το πλέον παράλογο ήτανε τα στημένα προεκλογικά τραπεζάκια που είχαν στηθεί και αυτά δίπλα σε μικρότερα αλλά πιο δυνατά ηχεία. Αυτά τα ρημαδεμένα τραπεζάκια τι ρόλο βαράνε (ακόμα και στα πανεπιστήμια) είχα την αίσθηση πως την ύπαρξή τους δικαιολογούν οι συζητήσεις που σχετίζονται είτε με το πολιτικό είτε με το πολιτιστικό γίγνεσθαι του τόπου.
Μάλλον είμαι out of reality. Αυτός είναι και ο λόγος που ακούω ακόμα Αρλέτα, Βίκυ Λέανδρος, Στέφανο Κορκολή, Βασίλη Λέκκα, Νένα Βενετσάνου, Έλλη Πασπαλά, Ελένη Βιτάλη, Ρόζα Εσκενάζυ, και άλλα άκυρα.
Νομίζω πως αυτό που με ταράζει δεν είναι η ακαλαισθησία και η ηχορύπανση παρά η τόση σπατάλη για κάτι που σε εμένα φαντάζει άσκοπο και βλαβερό. Ετοιμασίες για την βραδινή προεκλογική συγκέντρωση. Και τόσα χρήματα για το τίποτα.
Αυτή η επίδειξη ισχύος μου τη δίνει. Ανεξάρτητα από κομματική τοποθέτηση.
Πρόταση. Αυτά τα χρήματα θα μπορούσανε να δοθούνε για την αγορά εισιτηρίων είτε μίας θεατρικής παράστασης είτε ενός πολιτιστικού γεγονότος.
Το ξέρω ίπταμαι και μάλιστα σε επικίνδυνα ύψη.
8/9/07
Η Κανέλλη πάλι αφιέρωσε
Είναι λίγο μεγάλο αλλά αξίζει τον κόπο!
1http://www.youtube.com/watch?v=Q89wRFjXdhY
2http://www.youtube.com/watch?v=TK-2F0owoFs
3 http://www.youtube.com/watch?v=Ml1J600UgXw
theme: collera di Dio, politica